To už tu xkrát bylo aplikace která vyhledává, "seznamuje" , lokalizuje a tak se snaží dohazovat.
Neuspěla naprosto žádná, až na Badoo. Které ale záběr rozkládá a nevsází na úzký okruh potencionálních zákazníků nebo jen na mobilní přístup. Vsadit jen a pouze na iOS je naivní a celosvětový úspěch to mít v konkurenci jiných mít nebude.
Co beru k pozitivnímu zamyšlení je to hlášení přes FB id , na jednu stranu ano eliminuje to částečně fake profily . Stejně ale spousta lidí s tím nebude z toho důvodu nic chtít mít . Buď nemají FB, nebo nechtějí na FB být spojování s nějakým seznamováním.
X= počet lidí - majitelé iPhonu - majitelé FB účtu - ti on line v terénu - ti kdo hledají. To X je moc moc malé číslo, aby to k něčemu bylo. Je to stejná hračka jako start-up The Game , ale projektům jako Badoo, Netlog, Leyter nesahá ani po kotníky. Hlavně na marketu takových aplikací najdete mraky.
Ano reklamní praktiky na hraně, které Badoo provozuje jsou nechvalně známé.
Ale, na rozdíl od ostatních "reklamně korektních" ukazují , že mají životaschopný produkt. Mají mobilní klient nejen pro iOS, mají mobilní web i klasické webové rozhraní. A podle toho že se drží už dlouho i obchodní model.
Osobně bych do startupu jako Tinder , nebo The Game bych neinvestoval ani cent. I v zemích kde penetrace mobilního připojení bude vyšší, nemá dostatečně velký dopad.
Mnohem víc má šance aplikace která bude úzce cílit na určitou úzkou skupinu. Něco jako poďme na pivo, brusle, fotbal, do divadla atd...