TiP TV pouze přerušila vysílání, tvrdí její majitelé. Neměla dost inzerentů

3. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Podle Českých Radiokomunikací ale po dvou měsících skončilo období pilotního provozu, během kterého televize mohla vysílat v multiplexu 3 za výrazně nižší cenu

Pouhé přerušení vysílání a nikoli zánik potkal podle provozovatelů TiP TV tuto nabídkovou televizi. Stanice zmizela z nabídky celoplošného pozemního multiplexu 3 v pondělí, důvodem byl odchod investora a jednoho ze spolumajitelů Radka Pažouta. Další spoluvlastník a jednatel TiP TV Zdeněk Sláma ale tvrdí, že televize pouze přerušila vysílání, protože se kvůli povodním a nepříznivé ekonomické situaci v zemi potýkala s nedostatkem inzerentů a nechtěla se zadlužovat.

K TÉMATU: TiP TV ukončila vysílání, v rychlosti zániku předčila dokonce i bulvární Pětku

„Jelikož v naší zemi v uplynulých týdnech řádily povodně a příznivá není ani politická situace, inzerenti nemají čas ani chuť hledat nové a moderní cesty své propagace,“ vysvětlil Sláma v tiskové zprávě, kterou dnes TiP TV rozeslala médiím. Stanice se podle Slámy dohodla s Českými Radiokomunikacemi na přerušení vysílání v multiplexu 3 od 1. července. V této síti přitom vysílala od 26. dubna v tzv. pilotním provozu za zvýhodněných podmínek. PR manažerka Českých Radiokomunikací Markéta Šveňková ale serveru DigiZone.cz řekla, že k ukončení vysílání došlo poté, co skončilo období pilotního provozu TiP TV v síti 3 a provozovatel měl začát platit plnou cenu za šíření signálu.

MM Influenceři

ČTĚTE TAKÉ: V multiplexu 3 začala vysílat šestá celoplošná televize: pilotní provoz spustila TiP TV

„Ocitli jsme se v situaci, kdy bylo nutné během několika dnů udělat zásadní rozhodnutí – my jsme se rozhodli vysílání pozastavit také s ohledem na to, že nechceme riskovat dluhy. Věříme, že v brzké budoucnosti začneme znovu s upravenou koncepcí a čistým štítem,“ prohlásil Zdeněk Sláma. TiP TV podle něh dostála všem závazkům a nikomu nic nedluží. Management stanice nyní jedná o nových variantách spolupráce a hledá cesty, jak s tímto modelem prodejního televizního kanálu spojeného s webovým rozhraním pokračovat. “V tuto chvíli je jasné to, že úspěšné formáty se svého pokračování dočkají,” slibuje majitel TiP TV.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).