Ne neznamena. Nerad opakuji to, co bylo napsano v clanku, ale podle Vaseho paradigmatu je dobry marketing i podprahová reklama, Muzak a spousta dalsich veci, ktera nejakym zpusobem manipuluje se zakaznikem proti jeho vuli. To by pak znamenalo, ze pokud nazenu 30 lidi se samopalem do nejblizsiho McDonalda, tak je to take dobry marketing, protoze rozhodne bude ucinny (jednorazove, jako trikove bannery).
lidi, co kdybyste si vzali ze všeho tu dobrou část, a pokud už nějaká kritika, tak spíš tak abych se já sám poučil z toho co si myslím že je chyba konkurence a to svoje si zařídil podle svého gustaJa tedy nevim, znamena to snad, ze pokud je vseobecne znamo, ze vyroba spalovacich motoru je levnejsi, ale nici ovzdusi, mam si z toho coby majitel automobilky vzit pouze to lepsi? A pokud mi nahodou vadi, ze tim otravuji lidi, tak mam nenapadne zavest omezeni emisi a nechat ostatni automobilky, aby to tady zamorily za mne, protoze jim pripada lepsi za kazdou cenu vydelat trochu penez?
mimochodem, co je to trikový banner? asi mi ušly předchozí články, ale neříká se tak takovému banneru, který má vysokou účinnost a stvořila ho konkurenceSvoji definici trikoveho banneru jsem napsal do clanku a neminim se opakovat. Nevim sice, kterou konkurenci mate na mysli, nicmene s moji osobou zadna spojena neni. Pokud minite jiz zminene Penize.cz, jste demagog. To si skutecne myslite, ze Lupa nebude psat o zadnem serveru, ktery ma nejaky vztah k aktivitam Internet Infa? A kde jste vubec vzal, ze media o sobe nesmeji psat navzajem? Je to zrejme nase narodni mentalita - nebudeme psat osklive o druhych a oni na oplatku nebudou psat osklive o nas...
místo aby tu prala konkurenci (obzvláště když jejich strategie možná směřuje ke spolupráci s atlas.cz a seznam.cz, přímými konkurenty centra)Uprimne receno, moje osoba (autor clanku) nema zadnou konkretni obchodni strategii, kterou by prosazoval (pominu-li snazu vydelat si na jidlo, najem apod.). Nespolupracuji ani s Atlasem, ani se Seznamem (redakcni a obchodni zalezitosti jsou u nas striktne oddeleny) a obsahy svych clanku neprizpusobuji prani ani jednoho z nich. Jinak si o mne myslete, co je ctena libost.
To jsou ti novinari :-) V podstate se snazim rici, ze pokud nekdo neco dela, mel by si uvedomovat dusledky. Dusledkem trikoveho banneru je manipulace se skupinou uzivatelu proti jejich vuli, a to povazuji nejen za neeticke, ale take za nechutne - proto jsem vytvoril paralelu s podprahovou reklamou (nechci samozrejme delat z komara velblouda).
nepsat kritiku na konkurenci "napřímo", obzvlášt když člověk vedle toho článku vidí nalevo vyhledávač atlasu a napravo reklamu na atlasReklama nas zivi - tak to je a neda se s tim (bohuzel) momentalne nic delat. Verte ale, ze kdyby tam bylo namisto vyhledavaciho okna Atlasu vyhledavaci okno Centra, na obsahu clanku by to nezmenilo ani pismenko.
Ještě k závěrečné větě "účel světí prostředky". Ano. Proč ne.A proc ano? Vam tohle heslo pripada koser? Ve mne to vzdy vyvolava predstavu jit za svym cilem pres mrtvoly - treba televize Nóva (ale to bych odbihal). Pokud má mít daný subjekt respekt, mel by se drzet nejakych zasad medialni ekologie. O tom budu ale tezko nekoho presvedcovat, protoze to obycejne znamena nizsi efektivitu.