Vlákno názorů k článku Tisíc a jeden důvod, proč nepoužívat trikové bannery od Tom Doktor - Spousta silných slov. Dokonce slovo "podvod". ahahaha asi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2001 22:27

    Tom Doktor (neregistrovaný)
    Spousta silných slov. Dokonce slovo "podvod". ahahaha
    asi se nejdřív podívám do slovníku, přesný význam mi po čtení podobných diskusí často vymizí z hlavy
    dobře, možná trošku agresívnější reklama, ale to je vše

    neznamená to, že někdo se prostě jen snaží přejmenovat
    pojmy jako účinná reklama, dobrý marketing atd. slovy která se více hodí jemu?

    naopak zatím to vypadá že reklama má skvělou účinnost (zasáhla i internetové profíky a možná
    i rádobyprofíky kteří tvoří lupáckou komunitu)

    lidi, co kdybyste si vzali ze všeho tu dobrou část, a pokud už nějaká kritika, tak spíš tak abych se já sám poučil z toho co si myslím že je chyba konkurence a to svoje si zařídil podle svého gusta

    mimochodem, co je to trikový banner? asi mi ušly předchozí články, ale neříká se tak takovému banneru, který má vysokou účinnost a stvořila ho konkurence

    doufám že Lupa se i nadále bude zabývat profesionálním (a mnou velmi ceněným) rozborem internetu, místo aby tu prala konkurenci (obzvláště když jejich strategie možná
    směřuje ke spolupráci s atlas.cz a seznam.cz, přímými konkurenty centra)
    aby se sama nestala trikovým serverem (navenek pro profíky, uvnitř pro prosazování vlastní obchodní strategie)

    Tom
  • 4. 4. 2001 23:11

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    neznamená to, že někdo se prostě jen snaží přejmenovat pojmy jako účinná reklama, dobrý marketing atd. slovy která se více hodí jemu?

    Ne neznamena. Nerad opakuji to, co bylo napsano v clanku, ale podle Vaseho paradigmatu je dobry marketing i podprahová reklama, Muzak a spousta dalsich veci, ktera nejakym zpusobem manipuluje se zakaznikem proti jeho vuli. To by pak znamenalo, ze pokud nazenu 30 lidi se samopalem do nejblizsiho McDonalda, tak je to take dobry marketing, protoze rozhodne bude ucinny (jednorazove, jako trikove bannery).

    lidi, co kdybyste si vzali ze všeho tu dobrou část, a pokud už nějaká kritika, tak spíš tak abych se já sám poučil z toho co si myslím že je chyba konkurence a to svoje si zařídil podle svého gusta

    Ja tedy nevim, znamena to snad, ze pokud je vseobecne znamo, ze vyroba spalovacich motoru je levnejsi, ale nici ovzdusi, mam si z toho coby majitel automobilky vzit pouze to lepsi? A pokud mi nahodou vadi, ze tim otravuji lidi, tak mam nenapadne zavest omezeni emisi a nechat ostatni automobilky, aby to tady zamorily za mne, protoze jim pripada lepsi za kazdou cenu vydelat trochu penez?

    mimochodem, co je to trikový banner? asi mi ušly předchozí články, ale neříká se tak takovému banneru, který má vysokou účinnost a stvořila ho konkurence

    Svoji definici trikoveho banneru jsem napsal do clanku a neminim se opakovat. Nevim sice, kterou konkurenci mate na mysli, nicmene s moji osobou zadna spojena neni. Pokud minite jiz zminene Penize.cz, jste demagog. To si skutecne myslite, ze Lupa nebude psat o zadnem serveru, ktery ma nejaky vztah k aktivitam Internet Infa? A kde jste vubec vzal, ze media o sobe nesmeji psat navzajem? Je to zrejme nase narodni mentalita - nebudeme psat osklive o druhych a oni na oplatku nebudou psat osklive o nas...

    místo aby tu prala konkurenci (obzvláště když jejich strategie možná směřuje ke spolupráci s atlas.cz a seznam.cz, přímými konkurenty centra)

    Uprimne receno, moje osoba (autor clanku) nema zadnou konkretni obchodni strategii, kterou by prosazoval (pominu-li snazu vydelat si na jidlo, najem apod.). Nespolupracuji ani s Atlasem, ani se Seznamem (redakcni a obchodni zalezitosti jsou u nas striktne oddeleny) a obsahy svych clanku neprizpusobuji prani ani jednoho z nich. Jinak si o mne myslete, co je ctena libost.

  • 4. 4. 2001 23:44

    Tom Doktor (neregistrovaný)
    ...asi to vypada ze jsem demagog s paradigmaty :))

    demagogické je používání eskalujících argumentů (od definice trikových bannerů k podprahovým efektům a skončí to u samopalů v McDonaldu, aneb jak udělat z ještěrky osmihlavou saň)

    /////Sám jsem chtěl původně použít, opravdu demagogický, argument (ačkoliv jsem dotyčný hardcore banner neviděl), že mi to připadlo jako když někdo klikl na banner a neuspokojen tím kam se dostal získal potřebu vybít se jinde. Uvádím to opravdu jen pro pobavení, doufám že to vezmete nadlehčeně, jak je to ostatně i myšleno. Naopak, chtěl bych říct, že článek byl obsahově dobrý, což se odrazilo i v hojné diskusi./////

    nikoho z ničeho nepodezřívám, jen se mi příliš nelíbí, a není to jen lupa, ale třeba i živě, když se skupina serverů může opřít o svou vlastní "hlásnou troubu" k prosazení vlastních obchodně politických názorů (čímž neříkám že by to autoři článku dělali vědomě)

    asi i uvěřím, že redakční záležitosti jsou oddělené od obchodních, ale co kdyby se bralo jako etická věc, nepsat kritiku na konkurenci "napřímo", obzvlášt když člověk vedle toho článku vidí nalevo vyhledávač atlasu a napravo reklamu na atlas, pak vše vypadá opravdu důvěryhodně a devalvuje to Vaše jakkoliv v dobré víře myšlená slova

    Ještě k závěrečné větě "účel světí prostředky". Ano. Proč ne. Zaměřili se na určitou cílovou skupinu a tomu uzpůsobili prostředky. Centrum je všeobecný portál a zaměřuje se na všechny cílové skupiny. Na klikače. Neklikače. Laiky. Odborníky. Finančníky. Studenty.

    Tom
  • 5. 4. 2001 0:57

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    demagogické je používání eskalujících argumentů (od definice trikových bannerů k podprahovým efektům a skončí to u samopalů v McDonaldu, aneb jak udělat z ještěrky osmihlavou saň)

    To jsou ti novinari :-) V podstate se snazim rici, ze pokud nekdo neco dela, mel by si uvedomovat dusledky. Dusledkem trikoveho banneru je manipulace se skupinou uzivatelu proti jejich vuli, a to povazuji nejen za neeticke, ale take za nechutne - proto jsem vytvoril paralelu s podprahovou reklamou (nechci samozrejme delat z komara velblouda).

    nepsat kritiku na konkurenci "napřímo", obzvlášt když člověk vedle toho článku vidí nalevo vyhledávač atlasu a napravo reklamu na atlas

    Reklama nas zivi - tak to je a neda se s tim (bohuzel) momentalne nic delat. Verte ale, ze kdyby tam bylo namisto vyhledavaciho okna Atlasu vyhledavaci okno Centra, na obsahu clanku by to nezmenilo ani pismenko.

    Ještě k závěrečné větě "účel světí prostředky". Ano. Proč ne.

    A proc ano? Vam tohle heslo pripada koser? Ve mne to vzdy vyvolava predstavu jit za svym cilem pres mrtvoly - treba televize Nóva (ale to bych odbihal). Pokud má mít daný subjekt respekt, mel by se drzet nejakych zasad medialni ekologie. O tom budu ale tezko nekoho presvedcovat, protoze to obycejne znamena nizsi efektivitu.

  • 5. 4. 2001 6:43

    Tom Doktor (neregistrovaný)
    "Pokud má mít daný subjekt respekt, mel by se drzet nejakych zasad medialni ekologie."

    Jsem rád, že jsme k tomu nakonec došli: mediální ekologie. To je to, na co jsem se taky snažil celou dobu poukázat.

    Tom
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).