Vlákno názorů k článku Tisíc a jeden důvod, proč nepoužívat trikové bannery od Zdeněk Schneider - Myslim, ze by bylo pomerne zajimave sledovat vyvoj...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 4. 2001 13:07

    Zdeněk Schneider (neregistrovaný)
    Myslim, ze by bylo pomerne zajimave sledovat vyvoj banneru, kdyby zadavatel reklamy neplatil za pocet zobrazenych banneru, ale za pocet kliknuti na ne. Ackoliv to zrejme neni realne (nektere bannery jsou tak slabe ci nezajimave, ze kdyby nebyly matouci, neklikl by na ne vubec nikdo), bylo by asi videt, jak by kazdy zacal delat bannery, ktere se snazi uzivatele co nejvice upozornit na to kam klika a zda-li ho dany web vubec bude zajimat. Takhle vladne v bannerech docela anarchie. Problem trikovych banneru totiz nespociva jen v mateni uzivatele dialogovymi okny Windows, ale napodobenim ovladacich prvku samotneho webu. Pokud bude napr. pod nejakym clanek sipka s popisem "DALSI STRANKA >>>", v podobe banneru, nebo neco v podobném smyslu, uživatele to zmate take ackoliv takovy banner nic z Windows nepripomina.
  • 20. 4. 2001 1:31

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Existuje několik typů (reklamních) odkazů, u kterých se platí za kliknutí (pay-per-click vyhledavače, různé formy affiliate marketingu). Jejich praktické používání Vaší teorii myslím moc nepotvrzuje. Inzerenti se většinou i v těchto případech snaží získat větší návštěvnost na úkor zacílení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).