Vlákno názorů k článku Tisíc a jeden důvod, proč nepoužívat trikové bannery od Miroslav Kučera - Protoze me tady Mirek Zeman zminil a protoze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 4. 2001 9:36

    Miroslav Kučera (neregistrovaný)
    Protoze me tady Mirek Zeman zminil a protoze jsme si vsechno jiz vyjasnili na ICQ asi pred tydnem, dovolil bych si publikovat svuj nazor na FLASH banner se tremi cisly i pro ostatni, kteri nemeli moznost nahlizet do diskuse na ICQ :-)

    Kolega ve clanku pise:
    Kdyby byl banner ve flashi (jak namítá Miroslav Kučera z Intervalu), bylo by sice možné tři stejná čísla chytit, ale uživatel nakonec proti své vůli stejně skončí na Intervelu.

    V podstate - FLASH banner se tremi cisli s textem v modre radce nahore "Chytni tri cisla a uvidis..." neni vubec klamavy. Proc? Cisla prece jdou chytit a kdyz je chyti, uvidi..., co uvidi? No prece Interval.cz. Pokud vim, neni nikterak tresne vytvorit v uzivateli pocit čiré zvedavosti, co VLASTNE uvidi.

    Zvlaste se mi libi obrat nakonec proti své vůli stejně skončí na Intervelu.. Omyl :-) Proti jeho vuli by to bylo,kdybych jej OKAMZITE, po SHLEDNUTI banner PRESMEROVAL na Interval.cz, coz se pochopitelne vubec nedeje. Jakmile uzivatel zacne "hrat" - respektive chytat tri cisla, tak to prece cini proto,ze se se tak rozhodl (proc se tak rozhodl,je snad jedno), ne? Snad je prece svepravny clovek , ne? A ty mu to pravo upiras, chudakovi :-)

    A to je muj nazor. Tesi se na vase.

    S pozdravem

    MK

    http://www.interval.cz
  • 4. 4. 2001 9:44

    krtek (neregistrovaný)
    Dobre,
    ale je to necestne a nesportovni. Obsah toho banneru nema s obsahem Intervalu vubec nic spolecneho. Po kliknuti na "chyt tri cisla" bych cekal ze se octnu v nejake online herne nebo tak :)

    A mozna ze ten banner ma vetsi clickrate nez obycejny banner lakajici na Interval, ale kolik % procent tech co klikli shledlo vic nez uvodni stranku? 5% 10%??

    Kdyby to aspon ukazovalo na nejaky tutorial o vytvareni banneru.... Tak by to taky bylo divne, ale aspon neco. Takhle mi uplne unika smysl.
  • 4. 4. 2001 10:06

    Miroslav Kučera (neregistrovaný)
    Jsem rad, ze jste se vyjadril - vase poznamka je spravna. Obsah banner nema s Interval.cz nic spolecneho az na to, ze vede na Interval.cz :-)
    Nicmene Interval.cz pro svoji propagaci nepouziva pouze tento banner, jak by se me mohlo zdat, ale mnoho dalsich, klasickych - banner se tremi cisly proste slouzi k zacileni "obycejnych uzivatelu", jak by nekdo rekl, tech "BFU". Je to proste mix reklami kampane pro zacileni vsech skupin.
    Kolik lidi shledlo dalsi stranky nez uvodni, to opravdu nevim, nemam k dispozici zadna cisla, nicmene - hlavniho cile - dostat uzivatele na Interval.cz, aby zjistil, ze zde takovy server vubec je a ze se mu muze nekdy v budoucnu hodit, bylo dosazeno. Nemusi se vam libit tzakovy postup, nicmene jej nepouzivam pouze ja, ale i ostatni.
  • 4. 4. 2001 16:31

    Robert Pospisil (neregistrovaný)
    No, nicmene z vyse uvedenych prispevku mi vyplynulo, ze to, co uvedl autor v clanku o klamavych bannerech a Intervalu je pravda, a potrefena husa hlasite zakejhala. Howgh.
  • 4. 4. 2001 18:10

    Miroslav Kučera (neregistrovaný)
    Nikdo tady Roberte nekejha,jenom jsem vyjadril svuj nazor, stejne jak to udelal autor clanku. Howgh
  • 18. 4. 2001 19:28

    Alena (neregistrovaný)
    NECHCI VAM DO TOHO KAFRAT, V PR DELAM UZ NEJAKY ROK, KDYZ VIDIM JAK NEKDO ARGUMENTUJE PROTI TOMU, CO MA V REKLAME CO DELAT A CO NE, TAK JE U ME IMBECIL. REKLAMA JE POSTAVENA NA PREDSTAVIVOSTI, KDYZ NA BILLBOARDU BUDE CERVENY KOBEREC A PODTIM JEDNA NEJMENOVANA ITALSKA AUTOMOBILKA, TAKY JE O REKLAMA A CO MA ZA SPOJITOST KOBEREC A AUTO.......

    ALCA
  • 2. 5. 2001 10:09

    Pavel Hampl (neregistrovaný)
    jo, svepravny clovek je, ale vy se k nemu tak nechovate. Pokud mi nekdo rekne, ze na nejake adrese je server s temi a temi informacemi, tak se muzu svepravne rozhodnout, jestli tam pujdu nebo ne. Kdyz mi nekdo hodi do kastliku nejaku agresivni reklamu, tak se svobodne muzu rozhodnout, jestli ji rovnou vyhodim nebo jestli si ji aspon prectu. Ale i ta pitoma reklama musi obsahovat nejake informace o tom, ceho se tyka. Kdyby mi nekdo hodil do schranky listek s textem "prijdte se na nas podivat ve ctvrtek na Vaclavak", tak bych to zahodil s myslenkou, co je to za magora.
    Vite jak se chytaji mysi? Da se do pasticky kousek speku, pasticka se natahne, polozi se do rohu a cekate. Mys prijde, kouka, neco se ji nezda, ale vidi spek, hryzne a uz ma prerazenou pater. Kdyby VEDELA, ze ten spek je chyceny za perko a ze ji to prasti, tak by tam NEVLEZLA. Vy delate to same: clovek NEVI, co ho ceka a kam vleze.
    Kdybych VEDEL, co na Intervalu mate, mozna bych tam normalne VLEZL. Ze ale licite pasticky na ty, co NEVEDI, tak tam NEVLEZU a doufam, ze jich tam NEVLEZE co nejvic.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).