Jako trikový označujeme takový proužek, z něhož není patrné na jaký cíl odkazuje (případně používá nepravdivé informace) a který se snaží uvést návštěvníka stránek v omyl, nejčastěji imitací uživatelského rozhraní Windows. Trikovým banerem naopak není proužek imitující uživatelské rozhraní Windows, z něhož je patrné obsahové zaměření cíle, na nějž proužek odkazuje.
No a protože square peněz byl jednoznačně daňový, měl i barvu daň. přiznání (vtipné) a odkazoval na daně... tak to trikový banner nebyl. Ale na toto téma už jsme zde diskutovali x-krát, kolega Lahvička zmátl svým článkem nadržené (na traffic) webmastery, a tak to tady máme znova. Jenže stále platí: Trikový banner vám vracejícího se návštěvníka nepřivede. Howgh!
Podle Vašich argumentů je novinový inzerát, který tak trochu vypadá jako redakční strana taky trikový. Popřemýšlejte nad televizními spoty. Jaký je vizuálně rozdíl mezi hudebním klipem a emotivně laděným reklamním spotem? Totéž rozhlas. etc. Prostě když si někdo myslí, že takto je jeho reklama vzhledem k cílové skupině efektivnější, proč ne.
Pokud až po přečtení celého napínavého článku zjistíte, že to je reklama na zázračný horoskop, tak je to sice smutné, ale nic s tím nenaděláte :). Jenže to funguje jen na určitý sociodemografický segment. Proto na takovou reklamu narazíte v sobotní příloze Práva, ale ne třeba v Moderním řízení.
Bud neznate typickeho zacinajiciho uzivatele pocitacu (nejen Internetu) nebo nevidim zadny duvod k prekvapeni.