Podle Vašich argumentů je novinový inzerát, který tak trochu vypadá jako redakční strana taky trikový. Popřemýšlejte nad televizními spoty. Jaký je vizuálně rozdíl mezi hudebním klipem a emotivně laděným reklamním spotem? Totéž rozhlas. etc. Prostě když si někdo myslí, že takto je jeho reklama vzhledem k cílové skupině efektivnější, proč ne.
Pokud až po přečtení celého napínavého článku zjistíte, že to je reklama na zázračný horoskop, tak je to sice smutné, ale nic s tím nenaděláte :). Jenže to funguje jen na určitý sociodemografický segment. Proto na takovou reklamu narazíte v sobotní příloze Práva, ale ne třeba v Moderním řízení.
Jako trikový označujeme takový proužek, z něhož není patrné na jaký cíl odkazuje (případně používá nepravdivé informace) a který se snaží uvést návštěvníka stránek v omyl, nejčastěji imitací uživatelského rozhraní Windows. Trikovým banerem naopak není proužek imitující uživatelské rozhraní Windows, z něhož je patrné obsahové zaměření cíle, na nějž proužek odkazuje.
No a protože square peněz byl jednoznačně daňový, měl i barvu daň. přiznání (vtipné) a odkazoval na daně... tak to trikový banner nebyl. Ale na toto téma už jsme zde diskutovali x-krát, kolega Lahvička zmátl svým článkem nadržené (na traffic) webmastery, a tak to tady máme znova. Jenže stále platí: Trikový banner vám vracejícího se návštěvníka nepřivede. Howgh!
Bud neznate typickeho zacinajiciho uzivatele pocitacu (nejen Internetu) nebo nevidim zadny duvod k prekvapeni.