Ja bych to napsal takto: "Osobně to považuji ze strany Tiscali za faux pas - chodit na tiskovky konkurence není korektní, a když už je nezbytné špiónovat, tak jim jde ke cti, ze to nedelali v prestrojeni."
Já bych to napsal ještě jinak. Osobně považuji ze strany Telecomu za faux pas, že jejich největší zákazníci s odběrem několika milionů minut a dalších služeb v hodnotě mnoha desítek až stovek milionů měsíčně se dovídají o nových službách jako poslední a jenom z médií.
myslím že to do jaké míry může Telecom nabízet prostřednictvím své části která se ale také jmenuje Telecom jiné služby než které nabízí Telecom jako monopolní inkumbent bude řešeno úohs, čtú a nově i evropskou komisí.
A podle mých hodně dobrých zdrojů z Telecomu mají teď hodně bobky u prdele, protože jim je jasný, že zas tak úplně košer to není (i když samozřejmě mají připravené protiargumenty jako že všechno je ok, ale je otázkou jak moc jim bude věřit úřad).
Ale zpět k tématu - problém je, že žádný operátor nemá možnost předem zjistit, jestli se jedná o nabídku maoobchodní sekce nebo o nabídku velkoobchodní sekce. Jak víš, tak Telecom stejným způsobem prezentuje i velkoobchodní nabídky. Takže tam byli zcela správně (a ty mě znáš, takže víš odkud jsem a že bych spíš měl být pro nim).
Nevím ale na co se jich ptala - to je i odpověď na to proč je lepší být tam a proč (kdybych mohl) bych tam šel také - protože on-line vysílání vypadávalo, takže některé věci jsem neslyšel. Nicméně tipuji, že by to mohlo být "jak se má vaše nabídka vůči velkoobchodní" a pak je to myslím naprosto regulérní otázka.
To že by se měli maskovat za trpaslíky je fakt úchylný názor. Jsme snad v rozumné společnosti, nechceme se špionovat, Telecom je náš největší dodavatel a my jeho největší zákazníci a tak se tak snažíme chovat. To jak se chová on je věc jiná.
Noname, podle mych jeste lepsich zdroju (zevnitr Telecomu) maji jediný bobky u predele z toho, ze se muzou podelat smichy, jak tvoje Tiscali a ostatni konkurenti skripou zubama. Nechte diskusi ctenarum, ne firemnim prispevkum!
Já to nepovažuji ze strany Tiscali za faux pas vůbec. Možná mi něco důležitého uniká, ale tisková konference je snad určena k prezentaci veřejných informací, to není přísně tajné jednání, kdy by bylo na místě mluvit o špiónování. Pokud předmětem dotazu bylo něco, co ČTc nechtěl zveřejnit, nebylo nic jednoduššího, než odpovědět, že tato informace není veřejná - stejně jako kdyby takový dotaz položil novinář. Za faux pas by se dalo považovat jedině to, kdyby se zástupci Tiscali šli na tiskovku Telecomu zdarma najíst nebo se tam snažili propagovat vlastní služby. Být přítomným novinářem, reagoval bych tak, že bych panu Crhovi položil přesně stejný dotaz znovu. Mimochodem, v glose jsem se nedočetl, co za nebezpečný špionážní dotaz si to vlastně zástupkyně Tiscali dovolila položit.
Pokus Tiscali byl trapný. Sledoval jsem to na netu a pokud se dobre pamatuju, Crha ji taky odpověděl, že jí odpoví po skončení tiskovky. Docela chápu, že na akci, kterou si platí, nenechají prezentovat konkurenci. Pokud by se Sedláčková chtěla jenom něco dozvědět, mohla se přeci zeptat po tiskovce. Jelikož se ale asi chtěla (amatérsky) ukázat před novináři, vysmáli se jí.
V tom případě ale nechápu, proč je v článku napsáno, že zástupkyně Tiscali zkoušela položit dotaz. Pokud by tam autor napsal, že chtěla dělat reklamu své firmě, vyznělo by to úplně jinak. Ale zatím ještě nikdo nenapsal na rovinu, na co se vlastně chtěla zeptat, abychom si mohli udělat představu, co že to vlastně bylo za špiónování nebo ukázání se.
Myslim, ze tu hlavne nejak vsem unika meritum cele scenky. Tiscali je mozna konkurentem Telecomu (IMHO je Telecom furt monopol, takze konkurenty muze mit jen ztuha ;-), ale hlavne je to taky firma provozujici zpravodajske servery (a ne zrovna nevyznamne). Netusim z jake casti Tiscali pochazi pani Sedlackova, ale myslim si ze jejich ucast na te tiskovce byla z vyse uvedenho duvodu naprosto opodstatnena a meli pravo se tazat jako kdokoliv jiny.