Petr Dvořák si vybral lidi, kteří příliš nerozumí internetu, televizi a dokonce ani marketingu. Daniel Grunt není zlý člověk, ale velmi přeceňuje své schopnosti a znalosti. Není překvapující, že se to projevilo i na výběru spolupracovníků, jmenovitě Pavla Krbce, který v Centrum.cz dosáhl minimálních výsledků.
Věta "V letech 2002 - 2006 zastával funkci Portal Director a byl členem Board of Directors internetového portálu Centrum.cz." je jasnou nepravdou.
Citace z rozhovoru s Ondřejem Tomkem:
Co třeba Daniel Grunt, produktový ředitel, který odešel počátkem tohoto roku?
"Otevřeně musím říct, že odchod Dana mne hodně mrzí, z velké míry byl patrně zapříčiněn mojí vlastní vinou. Když totiž na tuto pozici na přelomu let 2004 a 2005 nastupoval, tak jsme spojili oddělení marketingu, produktu a provozu pod jednoho šéfa, kterým byl Dan. Důvodem byla naše dobrá víra v to, že se tím dosáhne sdílení zkušeností mezi těmito odděleními. Problém byl, že myšlenka to byla asi dobrá, ale bylo nutné ji použít v jiných podmínkách, než jsme měli. Dan pod sebou neměl výkonné nástroje, které by mu to umožnily efektivně dělat. Tím pádem to zkrátka přestal zvládat. S Danem jsme se tedy dohodli, že odejde, ale rozešli jsme se v dobrém a stále spolu spolupracujeme na poradensko-konzultační bázi.
V článku se v infoboxu píše: "V letech 2002 - 2006 zastával funkci Portal Director a byl členem Board of Directors internetového portálu Centrum.cz."
Obávám se, aby takto nevypadala většina "úspěchů" Daniela Grunta a Nova nebyla jen další promarněnou příležitostí.
"ing. Daniel Grunt je bývalý marketingový a posléze produktový ředitel portálu Centrum.cz, kde měl na starosti více než sto zaměstnanců a odpovídal za celou strategii portálu Centrum.cz, včetně budování značky, marketingové komunikace, produktového portfolia, rozvoje nových služeb a technologického rozvoje. Stál také u zrodu zpravodajského serveru Aktuálně.cz."