Pěkný článek, Dane! Mám k tomu poznámku. Dva měsíce jsou opravdu na internetu věčnost, ale pro web tohoto typu, navíc pro mega společnost jako je Nova a ještě k tomu před prázdninami, nejsou ty dva měsíce až zas tak moc dlouhá doba. Nechal bych jim ještě čas do září/října a pak se uvidí, jak se s tím popasují. Třeba oznámí, že sloučí nova.cz a tn.cz pod hlavičku nova.cz. (stále nechápu, proč mají v době, kdy se každý chce slučovat, dva portály)
Ještě vlastní zkušenost - jedeme takhle kolem nějaké nehody (motorka sí hrála na traktor v poli), říkám si, to muselo být asi dost drsný. Přijdu domů, zapínám PC a protože vím, že nova po takovýchto událostech lační, vrhám se na TN.cz v naději, že tam najdu nějaké další info, obrázky, video apod. A taky že jo! Ještě tentýž den, pár hodin po nehodě už tam byla reportáž. Zapnout TV mě ani nenapadlo. Proč? Jednak proto, že by tam těžko zrovna přesně v tu chvíli výsílali něco o té nehodě. No a za druhé - nemáme televizi.:-)
Vtip je v tom, že internet je asynchronní, narozdíl od TV. To je to, co by si měli v Nově hlavně uvědomit a vyždímat z toho maximum. Souhlasím s tím, že synchronizovat sledování TV s následnou návštěvou internetu dost kulhá. Leda, že bych tam našel něco megasupercool, ale to v případě TN bohužel zatím nehrozí.
"Dva měsíce jsou opravdu na internetu věčnost, ale pro web tohoto typu, navíc pro mega společnost jako je Nova a ještě k tomu před prázdninami, nejsou ty dva měsíce až zas tak moc dlouhá doba."
1. Návštěvnost je o Internetu a ne o Nově, ta jí může jen pomoci silným selfpromem (což dělá).
2. Před prázdninami návštěvnost klesá, ale nikomu neklesá tak rychle jako Nově.
3. "Zapnout TV mě ani nenapadlo." - myslíte, že jste typická cílovka pro Novu? ;-)
4. Byl bych optimista, kdyby Nova nejela se selfpromem na 100%. Výsledek vidíme.
Nova musí přijít na podzim s nějakou novinkou. Tn.cz ve stávající podobě nikdo nechce a na číslech je to vidět. Lžou si do vlastní kapsy pokud tvrdí, že to tak není.