Kdybych neslysel kazde televizni noviny zminku o tn.cz padesatkrat, asi bych se na ten web nekdy kouknul. Ale dodavat za kazdou reportazi, ze vice info je na tn.cz je tak neskutecne otravne, ze ten web nikdy v zivote nenavstivim, dokonce (jako uz mnohokrat predtim) se nebudu divat na televizni noviny na Nove. Klidne mohou od 19:30 do 20:00 vysilat pouze odkaz na tn.cz a vyjde to nastejno.
Souhlasím. Zajímalo by mne, zda to reportérům a zprávařům není už hloupé opakovat každou chvíli "a více najdete už teď na tn.cz", vždyt si musí připadat jako cvičené opice, což v mnoha případech imho jsou :-)
samozrejme ze je jim to hloupe, ale co mohou delat? jejich sef to po nich vyzaduje...
Kdyz nedavno jednomu z nich bylo uz trapny mluvit stale o praseci chripce a dovolil si to trochu zlehcit , tak dostal vypoved.
Přesně tak to funguje. Každopádně si myslim, že pokud budu divákům cpát nesustále něco jako "a více najdete už teď na tn.cz", tak se to projeví spíše negativně! Kdyby se vykašlali na tuhle hlášku a radši by investovatli do reklami přímo na internetu (bannery, adsence, sklik, etarget apod) byl by výsledek o 100% lepší a formulace tn.cz by u diváka nevyvolávala negativní pocity. Pro mě je tn.cz jenom díky této hlášce odpad. Prostě je to zkomolená forma reklamy, která má minimální účinek a bohužel "ufouni" :-) na nově to moc nechápaj. Na druhou stranu jestli cílová oblast reklamy na tn.cz jsou důchodci tak s touto hláškou si i pár důchodců možná pořídí i internet :-D