No právě...V obou případech se jedná o distribuční kanály. Mnozí si neuvědomují, že cena YouTube, Facebooku a podobných "aktivit" je založena hlavně na špehování chování svých uživatelů (více uživatelů - více osobních dat), které je přesnější než nějaké čumilometry od ATO, které nezohledňují právě různé distribuční kanály, platformy. Předpokládají, že např. všichni muži ve věku 20 - 25 s vysokoškolským vzděláním, žijící ve městě do 10 tisíc obyvatel se chovají podobně. Jen nedokáží podchytit, kolik z nich si platí vysokorychlostní internet, přes který sledují třeba streemy. Kolik procent jich má kabelovou televizi. Naštěstí je to reklamním zadavatelům jedno.
Je pravdou, že v té zprávě byl zmíněn jen "zásah", bez jakýchkoliv podrobností. Bylo mi to trochu divné, ale zrovna se mi nechtělo totu nějak rozmazávat, bral jsem to jako vcelku bezvýznamnou informaci.
Ono už to, jak to bylo prezentováno, byl vcelku nesmysl. Třeba porovnání jednotlivých televizních kanálů s celým spektrem videí naprosto rozličného zaměření, které YouTube nevyrábí, ale jen skladuje, to už je v základu zcela mimo. To je skoro stejné, jako by se autovrakoviště vytahovalo, že prodává víc náhradních dílů, než autorizovaný servis.