Vlákno názorů k článku To ne já, to dialer od pepca - Tak nejak zapominate, ze to neni jen mezi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 9. 2008 10:45

    pepca (neregistrovaný)
    Tak nejak zapominate, ze to neni jen mezi operatorem a zakaznikem, ale ze tu figuruje i utocnik a majitel volaneho cisla.

    Spravne reseni tedy neni hadat se s operatorem, ale zazalovat utocnika a pozadovat po nem nahradu skody. Najit utocnika asi bude obtizne, ale k tomu mame policii a pro pripad neuspechu jsou zde pojistovny. Rozhodne si myslim, ze to neni nemozne -- staci se trochu snazit, nastrazit par pasti, spolupracovat s ostatnimi staty, atd...
  • 18. 9. 2008 10:57

    anonymní
    To je dost vtipne. Jak jiz bylo sdeleno, CTc zasadne odmital jakekoliv informace o majitelich techto linek poskytovat. :)

    A jinak - ja mam uzavrenou smlouvu s operatorem, nikoliv s tim, kdo mne jeho prostrednictvim okradl. Reklamovat takovyto ucet pochopitelne tudiz budu prave u tohoto operatora. Pripadna ztrata, ktera mu z toho vznikne, holt pujde na vrub toho, ze zanedbal svoji odbornou peci tim, ze na problem zakaznika vcas neupozornil (CTc bezne nechaval lidi takto provolat deseti- az statisicove castky, aniz by se obtezoval jim alespon zavolat, zda opravdu chteli volat nekam na ostrov v Jiznim Pacifiku, pripadne na linku 0609, a ti lide to zjistili az z telefonniho uctu), v zasade existenci celeho prusvihu leta zcela popiral, blokovani odchozich hovoru na vybrana predcisli neumoznoval zpocatku vubec, posleze pak za nesmyslny mesicni poplatek, ktery nemel zadne opodstatneni v nakladech na takovou sluzbu, atd. atd.

    A ano, jak jiz bylo vyse receno, spotrebitelum se v civilizovanych zemich dostava ve vztazich s podnikateli v oboru jejich podnikani vzdy vyssi ochrana prave z duvodu jejich nerovneho postaveni.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).