Jak, neobdržel? Pepíček vlastní telefonní linku. Jeho počítač využil službu volání na linku se zvýšenou tarifikací. Z pohledu zprostředkovatele služby (žlutý mor) je poměrně jedno, zda na tu linku volala Pepíčkova babička, co má Alzheimera a neví, co dělá, nebo zda to udělal zákeřný "kamarád", aby mu zvýšil účet a pomstil se mu, nebo zda si jen Pepíček chtěl prohlédnout nějaké porno a teď mu vadí vysoký účet a nebo zda si Pepíček neumí zabezpečit počítač a s přístupem "umím zapnout mikrovlnku, proč bych tedy neuměl pracovat s počítačem" si natropil problémy sám. Podstatné je, zda z linky hovor na dané číslo odešel. Obávám se, že ano. Pan Macich byl opět, jak je jeho zvykem, nepřesný a namísto prosurfována měl napsat provolána.
"Je třeba si uvědomit, že ona vysoká suma skutečně byla prosurfována."
Pane Macíchu, mohl byste tuto myšlenku trochu rozvést? Jak byla ona vysoká suma skutečně prosurfována? V tom je totiž asi jádro problému. Nejde o to, zda měl někdo nezabezpečený počítač nebo odklepl nějakou hlášku, ale o to, že měl zaplatit za službu, kterou neobdržel.