S případem jsem seznámený a uživatel provolal přes noc přes 57 000,- Kč, samozřejmě byl kontaktován pracovníky operátora IHNED ráno!!!
Do té doby byla linka obsazená dialerem, takže se na ni dovolat nešlo...
Já teda nevím, ale co víc měl operátor dělat???!! Celá částka byla provolána v pár hodinách, takže reakce operátora byla téměř okamžitá a IDIOTi v diskusi by si měli uvědomit, že operátor není Útvar rychlého nasazení a nemá žádná komanda, která by přišla vyrazit dveře k někomu, pokud zrovna provolává peníze.
--
Připomínám, že se jednalo o zahraniční volání. Oprátor má smluvně zakázáno volání začít svévolně blokovat z jakéhokoli důvodu nebo ho nespojit... Celá částka byla provolána v rámci jedné noci!! Operátor kontaktoval klienta OKAMŽITĚ, jakmile to bylo možné telefonicky!!
Takže co měl operátor dělat???!!! To mi tedy řekněte?!! Probudit nějakého zaměstnance ve 3 hodiny ráno a poslat ho 200km daleko zabušit někomu na dveře, že má drahé hovory?!!!! :-DDDDDD No to asi těžko :-DDDD
Jenom ještě perlička z článku o tomto případu na spotrebitele.info:
Případ se táhne už od roku 2005, kdy se dvaadvacetiletý syn manželů Dohnalových Petr, v té době student informační technologie,...
Takže ten IDIOT ještě k tomu studoval IT :-DDDD No tak to by mě zajímalo, jak může studovat IT a zároveň nebýt dostatečně informován :-DDD LOL
Drahý idiote,
mezi operátory tu funguje asi tak, že i oni sami mezi sebou si přefakturovávají hovory - říká se tomu propojovací poplatky :-)
Proto jsou hovory do některých států tak drahé (i 150Kč/min a víc) protože to jde přes X operátorů a každý platí tomu dalšímu propojovací poplatek. Funguje to asi tak, že když voláš někam do Kyrgyzstánu, tak Kyrgyžšský operátor naúčtuje hovor Ruskému, Ruský naúčtuje hovor Angickému, Anglický operátor dál naúčtuje hovor Německému a Německý nakonec naúčtuje hovor Telefónica O2, která ho nakonec nafakturuje klientovi, který ho provolal!!
Tak a teď mi vysvětli jak má Telefonica O2 v součinosti s českou policií zadržet takové peníze???! Ona je zaplatit prostě musí...
A to, že někdo provolá 57 tisic bez DPH není vina operátora. Přítelkyně pracuje s kolegyní, která má dementní matku a zmíněná matka provolala z telefonu té kolegyně kolem 500 000Kč a tak to teď splácí... no prostě smůla :-) Ale každý by si měl uvědomit, že má určitou zodpovědnost za svoje věci... Kdo ji nést nechce, nemůže využívat výhod, které tyto věci přinášejí!