Já osobně mám ADSL doma a v telefonu využívám tu zvýhodněnou verzi za 150kč. Limit je větší než u internetu v mobilu a můžu svůj telefon používat občasně jako modem a nechat si ten mobilní internet kdykoli odpojit. Žádná měsíční výpovědní lhůta. Jediná nevýhoda je, že pokud se připojím telefonem k počítači, ve chvíli, kdy mi to stahuje data se mi nikdo nedovolá. Ale to mě osobně nevadí. Nemusím si alespoň kupovat ten USB Stick.
Dobrý den, jen se chci zeptat - nevím nakolik vám to operátorka správně vysvětlila, ale myslím si, že pro vás existuje ještě další varianta - Mobilní internet si nechat za 150 Kč, s tím, že se vám jen sníží FUP na 500 MB.... Doporučuji se na toto ještě zeptat, pokud by to pro vás byla přijatelná možnost, byla by škoda službu rušit.
Doma mám ale adsl od o2, takže se mi třeba o2 mobilní internet start za 200 Kč s FUP 500 MB zdá docla přijatelnej. Můžu si ho tedy objednat i do mobilu?
Na to je lepší internet v mobilu - tyhle tarify jsou vhodné pro NB nebo jako nahrážka ADSL / WiFi tak, kde není.
Pro Desire zbytečně drahé (používám Internet v mobilu za 150 ) a GPRS bohatě stačí např. i na Google navigaci v satelitním módu, stahování pošty, synchronizaci počasí atd. Nouzově internet.
Telefonica O2 dostála svému jménu a nehodlá současné smlouvy ponechat dle podmínek, za kterých je zákazníci uzavřeli. Už mi volala paní z TO2 a informovala mě, že můj UMTS Internet za 150 Kč s FUP 10GB nebude nadále poskytován a že si můžu vybrat mezi ukončením smlouvy nebo přechodem na obdobný tarif za 500 Kč (10GB zvýhodněná cena).
Jinýmy slovy, já jsem se musel při podpisu zavázat na dva roky, že ze smlouvy nevycouvám, ale TO2 se cítí oprávněná ze smlouvy vycouvat okamžitě, jak se jim přestane zdát výhodná. Celé je to ještě více absurdní díky tomu, že tu zvýhodněnou cenu jsem od TO2 dostal jako "odměnu" za odebírání dalších služeb.
Jakkoliv jsem s nimy v posledních letech spokojen, pokud udělají to co mě ta paní řekla (500,- Kč nebo konec), tak nezruším jen ten mobilní Internet, ale i vše ostatní (~1500 Kč měsíčně).
Zajímalo by mě, zda se jim takovéto "nasírání" dlouholetých zákazníků vyplatí...