1) Neustálá nabídka na fitness, kosmetiku apod. pokazí trh.. Proč platit plnou cenu, když za chvíli bude na nějakém slevovém serveru akce za polovinu
2) nabídka fyzického zboží bude minimální. Dovozci pracují s maržemi 20 - 40%, pokud by chtěli lidi přilákat, museli by celou svou marži poskytnout slevovému serveru a lidem, to se jim nevyplatí. A lidí na slevu kolem 10-20% neslyší. I 30% je pro ně stále málo.
3) Na slevové šílenství si už stěžují i restaurace. Lidé, kteří si koupí slevu, vyčerpají pouze to, co mají na slevovém kuponu a odcházejí - restauratér z nich nemá žádný další zisk
neni nic jednodussiho nez tam nechodit. hlasujte svoji penezenkou a takove podniky nepodporujte.
me osobne prijde uhozene narizovat soukromnikum zda mohou/nemohou provozovat kurackou/nekurackou restauraci/bar. pokud nekuraci svoji penezenkou rozhodnou ze je vyhodnejsi podnik kde se nekouri nemam obavu, ze se by se nepreorientovali a radeji skoncili.
Jeste k bodu 3. To je tezke, kdyz vidite jake jsou vetsinou ceny. Moc dobre si vzpominam na hratky s DPH, kdy se cena za sluzby presouvala z vyssi do nizsi sazby. Vzdy to bylo tak, ze kdyz se presunula do nizsi, ceny zustaly stejne. Kdyz do vyssi, zvedly se. A to uz nemluvim o typickem nesvaru jako treba vina v ceskych restauracich, nejlevnejsi prumyslova "sedmicka" s marzi 400% ... V tehle zemi to proste jeste dlouho nebude normalni.
a v cizině je to ještě víc. Takže pointě moc nerozumím.
Každej si umí spočítat že na tom nebo na tom jednom konkrétním produktu/službě je x set procent, už malinko horší je dohlédnout výše nákladů.
Co mam zkušenosti tak tyhle hlasy jsou slyšet jen od lidí, co v životě ami nic nedělali.
Debata začala o ceně vína v restauraci....a tady se nedá než souhlasit...u nás si dát víno v restauraci znamená buď si vypláchnout hubu patokem za 200 nebo "investovat" velký peníz do dobrého vína....venku chodím do restaurací běžně a oproti nákupní ceně jsou dobrá vína zdražena max o 100% ( z vlastní zkušenosti Itálie, Anglie, Holandsko, Rakousko...)
Dnes vydáno, pokud jste nečetl, článek k problematice přestřelených marží vína v českých restauracích http://www.cuketka.cz/?p=5444
"venku chodím do restaurací běžně a oproti nákupní ceně jsou dobrá vína zdražena max o 100%"
+ Portugalsko
Z te situace u nas jsou nestastni i vinari (ti skutecni, nebavime se ted o hypermaketovych prumyslovych patocich "z Moravy" ve skutecnosti z Moldavy :-) a dovozci, protoze do gastronomie dodavaji za vyrazne lepsich podminek nez do obchodu.
Posledni zkusenost kterou mohu srovnat je treba takova nabidka vin v hudebnich klubech u nas a v Nemecku. Opet stejny vysledek. Jo a v Nemecku se v klubech vcetne prostoru baru nekouri a nikdo to moc neresi ...
- nic jim dráž neprodáváme.. Jednou jedeme nakupovat my, jednou další rodina apod.
- drogerie se dá koupit např. na rok dopředu, tzn. stačí jeden nákup ročně a vystačíme z toho celý rok
Potom je ta finanční úspora značná..
Souhlas, navic v Nemecku/Rakousku je levnejsi vetsina zbozi - obleceni, obuv, potraviny...pri ceste jednou za 2-3 mesice je rocni uspora kolem 5-6 tisic. Nemluve o tom ze vetsina zbozi o kterem se bavime je navic kvalitnejsi, takze dalsi potencialni uspora do budoucna...Mne osobne se vyplati ten necely den obcas obetovat.
Aha. Takze kolektivne sice usporite znacne, ale stejne ve vysledku kazda jednotliva rodina uspori par stovek.
Jo a to jsem si myslel taky ze se da drogerie nakoupit na rok dopredu, nez mi letos poprve po mnoha letech natekla voda do sklepa a osmikilove vyhodne baleni prasku v akci bylo v riti...
Můžete mi vysvětlit, proč by si restauratéři měli stěžovat, že nemají zisk? Proč se tedy bezdůvodně do podobných akcí zapojují? Jediné vysvětlení, že jsou blbí anebo také blbí, to se na mě nezlobte.
Nevěřím tomu, že se do toho někdo zapojuje bez toho, aniž by z toho měl zisk, ať už v podobě zakoupeného zboží nad rámec slevy nebo propagace jména své restaurace.
To že někdo podobnou akci nedovede zužitkovat ve svůj prospěch je jeho věc. Viz můj zážitek minulý týden v jedné restauraci, kde jsou pravděpodobně zvyklí, že tam nikdo nechodil - do doby než si slevový kupón koupilo 1200 lidí. Pak jediná holka, co obsluhovala, opravdu nestíhala a na obsluhu se čekalo téměř desítky minut. A co myslíte - už se tam nikdy nevrátím.
A která to byla?
Jinak s vámi souhlasím. Pohled, že restaurace z toho nic nemá je velmi úzkoprsí. Má z toho minimálně tu reklamu, že tam lidi přijdou, zjistí jaké to tam je, zaplatí cca náklady a je už jen na restauraci, zda se vrátí. Zda je přesvědčila kvalitou svého jídla, obsluhy, prostředí atd. Znám lidi, co šli na poukaz do pražského Dahabu a následně se tam již 3x vrátili za plnou cenu. Takže tak.
Jednalo se konkrétně o akci http://www.slevomat.cz/cs/sleva/921-hovezi-tatarak-z-prave-mlete-hovezi-svickove-300-g-s-krupavymi-topinkami-a-2x-toceny-pardal-0-5-l
Tataráček výborný, ale prostředí a obsluha mě moc nepřesvědčila.