tak tak lidi slysi na slevu a uz nezkoumaji zda to sleva vubec je.
uvedu priklad z praxe. na prodejne mate neprodejny lezak za 200,- kc. vyjedete na veletr, udelate peknou velkou barevnou ceduli "veletrzni cena pouze dnes" a neprodejny lezak nacenite na 300,- kc. no a vecer mate vse prodane + 50% navic oproti puvodni cene.
Vyuzivam nabidek hojne, krome jednoho nakupu letu balonem vyhradne gastro a to od zacatku a zacinam pozorovat trend snizovani vyhodnosti. Kolikrat na to koukam a rikam si, ze je to v cene a gramazi klasickeho menu (600g zebra + pivo - 99 Kc - za posledni pulrok jsem to mel na menu i v teto gramazi 2x apod).
Posledni nabidka se me zda krajne podezrela sleva tataraku z 400 Kc na 200 Kc, to bude zrejme umele nacenena polozka pro tuto prilezitost, v bezne hospode se tatarak za 400 Kc nevyskytuje.
Neni se cemu divit, 70% ceny jde zprostredkovateli a nevybrane kupony deli na 50%, takze hospoda dostane velmi malo a jeste s tim ma administrativu. Nekdy uplne ziram, chteji diktovat do telefonu 12ti mistne kody apod. Jednou nam nechali na stole zpulky poskrkany seznam kodu, uplne me svrbela ruka.
Chtel bych videt vysledny cisla tech hospod, v zakladu jsou v minusu, trochu to srovna dalsi konzumace (ja k tem zebrum dam piv pet), na druhou stranu to opravdu kazi trh, uz asi nikdy se nedomluvime jen tak na rodinnou konzumacni navstevu hospody za plne ceny. Vyber je obrovsky i kdyz je mene lehcich jidel.. to ale prijde.
Jinak si myslim ze je to dobry , cisty business, zadne soupani krabicemi, zadny vyvoj, zadne vetsi investice, kancelar v poli za mestem, kdyz to pujde tak pet lidi a mistnost navic, kdyz min tak dva, hospody zajem zatim maji, agregatory nazenou vyznamne procento... Par serveru jsem lustroval a pripadalo mi to dokonce one man show.