Tomáš Čupr (Slevomat): Reklama na Facebooku je drahá

4. 5. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Tomáš Čupr na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) prozradil, že Slevomat za poslední rok utratil za reklamu na Facebooku 200 tisíc EUR. V poslední době ale Slevomat na reklamních kampaních na FB šetří a utrácí přibližně 300 EUR denně. Podle Čupra je totiž reklama na FB drahá, CPC vychází na 0,27 EUR.

Tomáš Čupr na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) prozradil, že Slevomat za poslední rok utratil za reklamu na Facebooku 200 tisíc EUR. V poslední době ale Slevomat na reklamních kampaních na FB šetří a utrácí přibližně 300 EUR denně. Podle Čupra je totiž reklama na FB drahá, CPC vychází na 0,27 EUR.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).