Vlákno názorů k článku Tomáš Čupr: Vždy jsme se lišili kvalitou zákaznické podpory (2) od anonym - Nepopírám úspěch slevomatu, ale tvrzení, ze je založeny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2012 8:53

    bez přezdívky

    Nepopírám úspěch slevomatu, ale tvrzení, ze je založeny na zákaznické podpoře. Zkuste si zavolat na hlavní telefon pro zákazníky a hned uvidíte tu skvělou podporu. Po několika dnech vás to přestane bavit.
    Ve svém skromném podnikání si takový fucking zákazníka nemůžu dovolit. Nicméně můj (úspěch) má asi podobný zaklad jako slevomatu. Byl jsem první a teď to nějak plácám. U slevomatu bych asi přidal ještě know how od mitonu.
    A jestli chcete vidět ne skvělý ale mnohem lepší servis, tak zkuste cinknout do alzy, která ma na hrubo stejně zaměstnanců a v násobcich větší obrat a ještě stíhaj zvedat telefon.
    P.S. Pokud tohle bude číst někdo ze slevomatu, prosím předejte taky moje cislo nějakému obchodakovi z prahy. Už uplynulo 14 dni a dva sliby, ze se někdo ozve. 775 593 549 koudelka

  • 27. 7. 2012 12:42

    Necris (neregistrovaný)

    Hustodémonsky krutopřísné, jak sledují diskuze a opravují veřejné mínění ;)

  • 31. 7. 2012 16:46

    . (neregistrovaný)

    Chat pro zákazníky funguje tím způsobem, že se zeptáte k aktuální slevě a dozvíte se, že se máte zeptat v diskuzi a ne v chatu.

    Další věc je skutečnost, že postavit kvalitu zákaznické podpory na cenzuře dotazů je fakt unikátní. Slušný, věcný, právu neodporující dotaz nehodící se "do krámu" zmizí ze světa a tazatel je pro příště zablokován. Je mi jasné, že to typicky okecáte stylem "to u nás není možné" nebo "bez znalosti konkrétních dat se k tomu nemohu vyjádřit", ale problém je, že tímto stylem Slevomat skutečně funguje. Diskuzí na toto téma je na netu celkem dost na to, aby se to dalo popřít oblíbeným a univerzálním stylem "to jsou pomluvy závistivé konkurence".

  • 27. 7. 2012 11:09

    Petr Bořuta (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    jak už jsem vyjádřil telefonicky, omlouváme se, pokud jsme byli zrovna zaneprázdnění. Jinak pro zákazníky máme více způsobů, jak získat rychlou odpověď, třeba chat nebo klidně i Facebook, kde zpravidla odpovídáme do dvou hodin. Jen pro zajímavost, Alza měla 270 zaměstnanců již v roce 2009, teď to bude určitě ještě více ;).

    Na obchodním oddělení zaurgujeme. Omlouváme se za prodlevu.
    Petr Bořuta
    velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).