Vlákno názorů k článku Tomáš Čupr: Vždy jsme se lišili kvalitou zákaznické podpory (2) od ra.ri.ta - Panu Čuprovi je třeba poblahopřát k výtečnému získávání...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 7. 2012 19:20

    ra.ri.ta (neregistrovaný)

    Panu Čuprovi je třeba poblahopřát k výtečnému získávání peněz.

    Leč optimismus jenž se snaží stále vytvářet (poslední čas na PRODEJ), je obtížné sdílet.

    Shodou okolností dělám pro jednoho člověka jenž této služby využil. Objem asi 200000,- po 50% slevě v autoopravárenství. Slevomat shrábl asi 40 000,- Podnikatel ze zbytku uhradil režijní náklady a vyšel z toho s bídou 20 000,- v zisku. Nehledě na opotřebení nástrojů.

    Nevím zdali se opět upíše. Jednoduše, slevami se k prosperitě nedobereme.

    Stejně jak se není možné k prosperitě prokousat dluhem.

    Tento tip podnikání má tak dva tři roky, a následně jako okrajový nástroj marketingu.

  • 30. 7. 2012 10:35

    Bořek (neregistrovaný)

    U "Vašeho člověka" a i u Vás jde o ukázkové nepochopení této služby (což nepřičítám vám, jak píši níže). Cílem slevové akce není na ní vydělat, ale dát vědět o službě zákazníkům. Pokud si totiž koupíte inzerát v nějakém lokálním periodiku, tak za něj nemálo zaplatíte a nebudete vědět zda-li ti zákazníci dorazili na základě toho inzerátu. U slevových serverů naopak platíte jen za přivedené zákazníky, kterým musíte nabídnout špičkovou kvalitu, aby se k vám vrátili i bez slevy. To že Váš známý na tom vydělal i nějaké peníze svědčí jen o tom, že jeho služby jsou předražené a zjevně jejich kvalita neodpovídá ceně. Pokud by totiž nabídl službu špičkové kvality, tak už jen to, že mu přijde 200 zákazníků, ze kterých mu dejme tomu zůstane 20% stálých je obrovský zisk. Bohužel, to že obchodníci nedokáží dobře vysvětlit partnerům co jim vlastně nabízejí, poškozují nejen je, ale i koncové zákazníky. V Grouponu se dokonce nehovoří o obchodnících, ale o marketingových konzultantech, kteří poskytovatelům služeb doopravdy radí do detailů, jaký deal pro ně má smysl a jaký ne. Cílem je doopravdy pomoci zákazníkům, ale chápu, že vzhledem ke kvalitám zdejších "obchodníků" a velikosti trhu s pracovní silou (pan Čupr o tom důvodně v rozhovoru mluví) je těžké kvalitního člověka najít.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).