Pravdou je, že projekty Ogilvy interactiv za poslední 2 roky jsou ve skutečnosti jedna velká hrůza a průšvih, a proto od nich odešlo hromada klientů. To, že si v úzkém kroužku 10 agentur vymění nějakou cenu je irelevantní. Profesionální mlátič prázdné slámy a emeritní návštěvník konferencí s libovolným tématem není ani tak legendou českého internetového marketingu, jakožto spíš mementem toho, kam až vás může dovést touha po sebepropagaci a sebeklam. Tenhle rozhovor je fakt smutný...
Milý Marku, díky za názor. Je to váš pohled na věc a já ji respektuji i to, že si myslíte, že nějaké projekty jsou hrůza. V každé agentuře klienti přichází a odchází, nicméně pro některé jsme pracovali i více než pět let a OgilvyInteractive je dnes jedna z nejziskovějších internetových agentur na trhu, takže nějaké výhry v soutěži jsou skutečně nepodstatné. Když založíte vlastní agenturu, tak se ve vší nahotě ukáže, zda jste jen marketingový žvanil nebo ne. Já myslím, že nejsem, ale čas ukáže :)))
No o tom, že byla Ogilvy Interactiv nejziskovější agenturou vůbec nepochybuji. Prodávat takový děs jako produkovala za tak nehorázné peníze je samozřejmě umění svého druhu. Doufám, že toto vaše prohlášení si přečtou i případní budoucí zájemci o služby firmy Dark Side, která bude dozajista v podobných praktikách pokračovat. Vlastně říkáte: "Milý kliente, není ani tak důležité jakou službu vám poskytneme, ale kolik na tom vyděláme. Poznej temnou stranu síly ;)".