Tohle je jeden z nejlepších rozhovorů (pravděpodobně ten nejlepší), jaké jsem na lupě četl a to nejen kvůli tématu.
Většinou jsem u rozhovorů z této rubriky měl pocit, že jde jen o jinou formu komerčních sdělení, kde dobře vyškolený marketingový specialista měl za úkol sdělit jak to všichni dělají ne moc dobře a oni to teď všechno zlepší, případně jak všude ve světě jsou v jejich oboru napřed a oni teď budou zachraňovat ČR, případně celou Evropu. Naopak, v tomto rozhovoru jsem měl pocit, že probíhá na úrovni, jak formální, tak obsahové a dotazovaný se snaží být ve svých odpovědích upřímný.
Tentokrát jsem měl pocit, že jde o rozhovor s člověkem, který se svým oborem zabývá technicky a také něco tvoří, namísto rozhovoru s člověkem, který je "obchoďák/kravaťák" a zabývá se převážně přesunováním zdrojů z oblasti A do oblasti B.