Jo jo, obchodníci si řežou větev sami pod sebou.
Například Google poskytuje garanci, že do vašich soukromých dat nikdo neleze. A že by se v AdWords, Analytics nebo Gmailu daly jistě nalézt poklady!
Seznam ani Allegro negarantuje nic!
Přitom Heureka, Sklik či Zboží sdružují data v obrovské hodnotě, do kterých když ty firmy sáhnou, tak si můžou hrát na Bohy. A že do těch dat sahají je víc než jasné.
Heureka i Mall jak je v článku uvedeno a všichni ví, má jednoho majitele.
"V Alza.cz určitě nespí určitě tak dobře jako dříve." no není divu. Ono když české obchody v domění, že je spasí portály jako Heureka nebo Zbozi.cz lijou veškerá důležitá data do těchto sběren a v Allegru už si snadno ze statistik vyzobou co se prodává, jak se prodává, co stoupá a klesá, jaké jsou ceny atd..Podle toho si Mall a další spřežené obchody s tímto majitelem upravuje a rozšiřuje nabídku a roste.
Je jen otázkou času, až Aukro (tj. další portál Allegra) otočí knoflíkem do pozice Retail/e-tail a s nasbíranými daty a zahraničním finančním kapitálem tu udělá peklo všem od malých po velké aby ve finále firma vyvedla peníze z ČR.