Pánové co za tímto "projektem" stojí ale nechtějí opravdu pracovat, něco vytvářet, nedejbože vlastníma rukama. Pro ně je důležité prezentovat kolik peněz v tom visí, jak se o to investoři perou.... Priorita je ve vytváření mediálního obrazu. Lze to sledovat i tím, že tady reagují. Mají čas na to sledovat, co se o nich píše na lupě...
Sympatizuji s těmi, co něco zajímavého, potřebného vymýšlí, vyrábí, musí dlouho improvizovat kvůli nedostatku kapitálu ap. Ale za to zdravě rostou. Pokud někdo začíná a chvástá se tím, kolik cizích peněz právě spaluje, tak mi to trochu smrdí, to přeci zákazník vědět nepotřebuje. Zda tato bublina přežije ukáže čas.
No nevim, lide jsou spis navykli pouzivat v domacnosti drogerii dostupnou bezne v lokalnim kamennem obchode hned vedle supermarketu s jidlem.
Proste samozivitelka, ktera pocita kazdou korunu a ktera chce kupovat levne, nema penize na iPhone, placeni za cool aplikace a placeni donaskove sluzby, jen aby si mohla koupit sampon z druhyho konce republiky, protoze ho tam maji o 20 Kc levneji.
Naopak hipster s iPhonem, kterej jezdi v SUV a pracuje v internetovem marketingu na porovnavani zbozi kasle, protoze nakupuje podle aktualnich modnich trendu, ktere okoukal na startup sjezdech frikulinu.
Radeji se vyucit remeslem, takovej zednik ma treba 40 mesicne a vydrzi mu to po cely zivot.