Vlákno názorů k článku Toto zboží máme skladem. A sklad na druhém konci zeměkoule. od Petr - V magorovi se nepíše Y. Když si u nás...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 10. 2011 19:33

    Petr (neregistrovaný)

    V magorovi se nepíše Y.
    Když si u nás objednáš něčěho x ks a vše nemáme na skladem, tak ti to stejně dodáme v požadovaném počtu, protože tobě může být jedno kolik toho máme na skladě. V případě že toho tolik nejsme schopni dodat, tak vezmeme telefon, zavoláme ti a domluvíme další postup. Tím že zkoušíš jen pro vlastní pobavení obchody kolik čeho mají, zbytečně nám obchodníkům bereš čas, který můžeme věnovat skutečným zákazníkům.
    Pokud něco objednáváš jen tak, schováváš se a ještě k tomu nás obchodníky potom kritizuješ, neděláš nic pro dobro věci.

  • 5. 10. 2011 17:31

    Petr (neregistrovaný)

    Online stav skladu je pěkné, ale takováto informace je zákazníkovi v podstatě k prdu. Stav skladu je vcelku nic nevypovídající informace pro nákup, ale hlavně to je interní údaj firmy. Jako zákazník nevidíte počty objednaného zboží. To můžeme v budoucnosti ukazovat od koho zboží nakupujeme a třeba i za kolik a jakou máme na zákazníkovi marži.
    K čemu je informace 1000 ks, když zákazník chce jen 1 ks, k čemu info že je v tuto chvíli na skladě 0, když za hodinu je na skladě kamion s 1000 objednanými kusy.
    Dotaz na zboží od zákazníka " kolik toho máte na skladě" je jako výzvěda od konkurence. Nechť zákazník zašle požadavek kolik čeho potřebuje a my to zákazníkovi ve slibovaném termínu dodáme.
    A pro ostatní zákazníky nechte informaci na Heuréce o fungování a dodržování slibů obchodu.
    Mizivé procento eshopů má provázanou agendu obchodu se skladovou evidencí, mnoho obchodů nemá ani vlastní sklady.
    Jsme obchodní firma, která má i internetový obchod a každou chvíli nám někdo radí jak to máme dělat. Zajímavé je, že každý to vidí jinak a hlavně jenom podle svých potřeb. Většina připomínek je technicky nerealizovatelná, kolikrát by se jednalo o velký zásah do systému firmy s nulovým efektem a stejně každý zákazník by to chtěl dělal jinak.
    A sklad že je na druhém konci ? Není jedno kde je sklad, když si zboží necháváte doručit domů?
    Věčným stěžovatelům a radilům na internetové jak to mají dělat - vypněte PC, nasadtě si boty a vyražte osobně do obchodu.

  • 11. 9. 2011 11:26

    x (neregistrovaný)

    Tj, sem se onehda snazil jednomu managorovy vysvetlit, ze nezobrazovat stav skladu je proste hovadina, ze si jednoduse anonymne "objednam" a pockam na kolik mi prijde potvrzeni. On taky porad blabolil neco o konkurenci, tak sem se ho zeptal, jestli mu kseft dela konkurence nebo zakaznici ...

  • 11. 9. 2011 11:24

    x (neregistrovaný)

    Ja tomu nepotrebuju verit, ja to vim, opravdu nehodlam travit cas obvolavanim jestli maji skladem tech 5ks ktery potrebuju, kdyz muzu na dva kliky nakoupit jinde, kde vidim, ze skladem maji 10ks.

    A nemalo lidi ani nezjistuje jak je na tom to co chteji, kdyz vidi podobnou informaci onicem, tak jdou pryc rovnou, protoze si reknou "dalsi co ma skladem vsechno, ale dodat to umi nejdriv za mesic".

  • 10. 9. 2011 7:46

    Ondra (neregistrovaný)

    To opravdu verite tomu, ze kdyz prodejce uvede stav zasob ve stylu "vice nez 3 kusy", tak to zakazniky odradi?

  • 9. 9. 2011 23:49

    joda (neregistrovaný)

    naivko, skladovou zasobu konkurence zjistuji tak, ze zadam treba 10000 kusu zbozi do kosiku, a cekam kolik mi vrati, ze muzu momentalne koupit = takhle funguje 85 % shopu u nas.

  • 8. 9. 2011 22:04

    Hexer (neregistrovaný)

    Blazne :))) myslis si ze chci aby konkurence vedela kolik jakeho zbozi mam na sklade? :)) Predstav si ze prodavas 1000 ruznych polozek... nektere jsou celkem lezaky... jine jdou na dracku... to posledni co bych si pral je aby mi ma konkurence zjistila ze skladem drzim jen 10 sesitu linkovanych ale 1000 sesitu ctvereckovanych :) tim bych jim predal zadarmo cast sveho know-how

  • 8. 9. 2011 8:39

    x (neregistrovaný)

    Peknej blabol, jediny akceptovatelny pristup = !online! stav skladu (= konkretni pocet).

    Bohuzel, stav misto aby se zlepsoval, tak se zhorsuje. Napr czc donedavna uvadelo konkretni stav skladu na te ktere pobocce a kdyz si clovek objednal, tak se samo ihned odecet. Zaroven taky bylo jasne, zda si muze objednat vic kusu a rovnou si je vyzvednout.
    To uz ale neplati, ted tam maji taky uz jen plky "skladem vice nez 3 kusy", coz muzou byt 4, 5, 10, 100 ... takze vite kulovy.
    Navic se mi stalo, ze zbozi sice bylo skladem, ale jeho soucast (papirovy poukaz) nikoli ...

    Prodejce kteri uvadeji "skladem u dodavatele" naprosto ignoruju, protoze ve skutecnosti vedi kulovy o stavu zbozi u sveho dodavatele (pripadne je informace stara i nekolik tydnu), nejsou zadny zpusobem schopni garantovat dobu dodani ... .

    Informace ze lze neco zaslat ale nelze si to vyzvednout === nic nemame, budeme to nekde shanet.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).