Kamenný Datart, pohoda, ale eshop, to je katastrofa. U některého zboží máji dostupnost "Na dotaz", což znamená, jak přímo uváději na webu "Produkt ... není momentálně na našem skladě. Přibližný termín doručení vám sdělíme po vytvoření objednávky."
Zkoušel jsem tam zavolat a odpálkovali mne, že aby mi řekli dostupnost, tak si to opravdu musím předem objednat, ZAPLATIT a pak že se se mnou na toto téma budou vůbec bavit.
"Skvělý přístup", tady je zákazník na konci potravinového řetězce. Drž hubu a plať. Možná ale mají tvrdé podmínky zaměstnanci samotní. Že musí řešit jen výdělečný kšeft, jinak neberou. Potencionální zákazník pro ně není dostatečný, jen jistý byznys. Ale na druhou stranu, bych u nich objednal, co je bezpochyby skladem. Protože třeba pračku vám donesou do patra, vybalí, uklidí balicí materiál, a zařízení zapojí. A to je služba.
A hlavně si všímejte, jak eshopy řeší reklamace, protože to je polovina starostí!
V eshopu Datart jsem objednal věc, která byla skladem. Objednávka byla nejprve potvrzena a pak byla stornována s tím, že to zboží skladem není. Na kamenné pobočce věc měli!!!, ale odmítli mi ji prodat za internetovou cenu, přestože jsem měl u sebe vytištěnou objednávku a korespondenci s Datart. Věc jsem nakonec koupil v Datart za kamennou cenu, protože bylo pár dní před Vánoci a jinde bych to už nesehnal. Takže ani Datart není stoprocentní záruku kvality a to ještě na mne v kamenné prodejně koukali jako na otravu.