Ne, vyzkoušeno to není. To je Android TV a na Android TV ekosystému O2 spolu s CETINem pracuje a bude s novými boxy venku v druhé polovině roku.
Ten nový STB má mít údajně zaintegrované VOD videotéky, jaké, to se zatím neví...
Mimochodem, nechápu. Nechcete číňana od O2, ale jiného číňana přímo od číňanů ano??
O2 tv byla v březnu jen 7 dnů v google play tv ale museli ji vývojáři stáhnout z Google play na žádost české O2 tv Takže stručně lze říci O2 tv funguje na Xiaomi mi boxu Nokia streaming box a dalších které mají android tv OS s DRM widevine L1 pro Netflix ale aplikaci pod testovacim jménem o2tv SK musíte stáhnout bočně z naší skupiny android tv OS na fb a přihlásit se do ní s českým účtem zde odkaz kde už vám lidi už poradi když by ste si nevěděli rady
https://www.facebook.com/groups/3105829056146610/
ale museli ji vývojáři stáhnout z Google play na žádost české O2 tv T
To dá rozum, to bych chtěl každej a neprodalo by se tolik čínských odpadních šmejdů za 4kKč+, kdyby si to každý moh hodit na Chromecast s Google TV za polovinu a mít podporovaný funkční OS, nebo si to posílat na TV z telefonu zadarmo.
Jasně, pamatuju časy, kdy zákazník dostával automaticky a zdarma DSL nový modem, aby mohl využít rychlejší služby. Od té doby se služby prudce vylepšily tak, že dostane velký hnědý mazlavý a ne modem, ať si trhne nohou.
U televize to došlo tak daleko, že prostě znefunkčnili původní STB, náhrada nikde a ještě měli tu drzost si za ten nefunkční STB účtovat pronájem. (Reklamace asi 3x zamítnuta, pak trvali na odevzdání elektrošrotu na prodejnu a nakonec to účtovat to přestali až poté, co jsem jim sdělil, že pokud ještě jednou přijde faktura s 1Kč za pronájem elektronického odpadu, tak veškeré služby zruším.
Stávající zákazníci jsou zjevně pro zdejší kartel obtížný hmyz.
A ještě se vrátím k tématu - po zkušenostech s "kvalitou" hrůzy s názvem O2 SmartBox, epizodou s nepoužitelným dálkovým ovladačem u nejnovějšího modelu STB (fungující s BT poslali asi po 4 měsících) a dalších soudím, že O2 by se mělo držet na míle daleko od jakéhokoliv "vývoje" hardwaru (spočívajícího ostatně pouze v designu plastového obalu, v němž se nacházejí zastaralé neprodejné přebytky čínských výrobců.) A jelikož si výrobce účtuje peníze za každou opravu vadného brandovaného firmwaru, tak tomu také odpovídá frekvence aktualizací, limitně se blížící nule.)
22. 5. 2021, 10:02 editováno autorem komentáře
Tak já netuším, jak to všichni děláte...
Pokud u mne vznikl problém na lince, přijel technik (jednou dokonce i v neděli) a věnoval problému klidně i dvě hodiny, ne předepsaných 45 minut.
Problém se STB? Do pár dní nový kus. Do pronájmu i v období, kdy se nepronajímalo.
Jenže to člověk musí věc řešit konstruktivně s vědomím, že to jsem já, kdo chce aby mu služba pořádně fungovala.
Základy slušného chování (nenadávat, nezvyšovat hlas, nekřičet, na druhý straně je taky jen člověk, který má v ruce váš problém a třeba tři čekající hovory/ vyzkoušeno, tenhle přístup k řešení nevede) by se taky šikly...
Když vidím, co někteří píšou třeba na FB, jsem rád, že nejsem zaměstnanec žádného operátora, co by toto měl řešit a bojovat denně se stresem (který jak známo vzniká, když mozek brání tělu kopnout někoho kamsi...)
"zastaralé neprodejné přebytky čínských výrobců" - máte věrohodný důkaz, nebo je to jen takový typický výkřik do tmy?
Ano, jsou tu firmy, co prodávají zastaralý hardware, třeba "vymazlená služba" a její prastará X96 jen v novém designu, uvnitř pořád minimálně pět let stará koncepce, v úplném základu, ale za prémiovou cenu....
Opět a opět, když mi nevyhovují služby operátora, seberu se a jdu jinam.
Elementary, dear Watson...
Konec neplodné konverzace, to je jak vedle na téma Skylink...
Hezký víkend přeji:-)
Jenže to člověk musí věc řešit konstruktivně s vědomím, že to jsem já, kdo chce aby mu služba pořádně fungovala.
Základy slušného chování (nenadávat, nezvyšovat hlas, nekřičet, na druhý straně je taky jen člověk, který má v ruce váš problém a třeba tři čekající hovory/ vyzkoušeno, tenhle přístup k řešení nevede) by se taky šikly...
Aaaano, vlezdozadelismus nebohého zákazníka == základ lidstva. Náš zákazník == náš otrok.
Rozhodně jsem nic takového nenapsal... Při jednání s operátorem mluvíte se smluvním partnerem, ne s kamarádem u piva. Elementární slušnost, to je bohužel věc, která z republiky utekla už před pár lety.
Jestli stále věříte bludům V.K. staršího o "všemocném zákazníkoví" a "neviditelné ruce trhu", tak se nedivte, že vás má operátor u zadele.
Na další vaše komentáře již nebude reagováno.
Howgh.
22. 5. 2021, 23:33 editováno autorem komentáře
Když jsem si prošel článek dokonce tak konečně první český web lupa cz se zmínil o boxech mecool s certifikací DRM widevine L1 ale také o video hovoru psal jsem různých webu a e-shopu s dotazem na test USB web kamer pro android tv které budou fungovat nikdo neporadil tak jsem se rozhodl pro komunitu android tv OS na fb udělat testy sám takže jsem kamery koupil otestoval a pak vracel nejochotněšji pracovníci byli v Mall cz nikoliv v kall centru ti rovnou řekli že nic neprodávají a naopak Alza dopadla nejhůře
Zde odkaz na test USB kamer https://m.facebook.com/groups/3105829056146610/permalink/4882178205178344/?sfnsn=mo