Vlákno názorů k článku Tři nejžhavější startupy tohoto týdne od lol - referly nemuze dlouhodobe fungovat. jestlize onen influencer oznaci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 5. 2012 21:43

    lol (neregistrovaný)

    referly nemuze dlouhodobe fungovat. jestlize onen influencer oznaci toto jako reklamu tak na to nekliknu a pokud neoznaci a ja 2x skoncim na reklamnim webu tak si ho okamzite vyrazim z follow. k cemu to tedy je dobre?

  • 22. 5. 2012 4:28

    Tom (neregistrovaný)

    Není to blbost. Zmíněný "vlivný uživatel sociální sítě" může, ale nemusí takto propagovat službu/produkt. Z toho plyne celá logika. Člověk s mnoha folowery nebude doporučovat blbosti, ale bude propagovat pouze ty služby a produkty, které ho nadchly, věří jim, nestydí se za ně a myslí si, že by to jeho followery mohlo zajímat. Takový příspěvek na vás tedy nebude působit jako reklama, ale spíš zajímavost, dobrý tip na nákup a v takovém případě samozřejmě není důvod, abyste daného uživatele přestal sledovat a on na tom ještě může vydělat.

    To, čeho se bojíte, že tam budou lidi práskat kdejakou hovadinu, jen aby dostali zaplaceno se prostě dít nemůže, alespoň ne efektivně. Takový člověk by jednak nic nevydělal, protože by to nikoho neoslovilo a navíc by přišel o přátele/followery.

    Pokud se do toho systému někdo zapojí, bude si muset dávat pozor, co propaguje a tím se naskýtá prostor pouze pro propagaci kvalitních statků.

  • 22. 5. 2012 7:44

    total (neregistrovaný)

    to co je ale kvalitni takovouhle propagaci nepotrebuje, to je jako kdyz si koupim plazmovou televizi Panasonic a jsem s ni spokojenej tak tezko bude stat byznys Panasonicu na tom ze zrovna ja a par dalsich influenceru to nekde doporucime, nemluve o tom ze kdyz je neco joo kvalitni tak to doporucim zdarma sam a rad :-)

  • 22. 5. 2012 15:33

    v.sp (neregistrovaný)

    Dneska je spousta kvalitních věcí, o kterých se nikdy nedozvíte, třeba proto že je dělá nějaká pidifirmička na Novém Zélandu. A sociální sítě ji mohou pomoci, abyste se o ní dozvěděl.

    Giganti typu Panasonic nejsou opravdu tím, na koho takovéhle služby míří.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).