Myslim, ze neni treba zadneho sruzeni, ktere by trikovost banneru posuzovalo. Staci, aby to hlidali administratori vymeniku a pokud to nejakej vymenik hlidat nebude, tak si na svuj web dam jiny. Proste, pokud se vam nebudou libit bannery z Mr.Linxe a ten pres vase upozorneni je nestahne, prejdete treba na Billboard nebo jiny. Cim vic jich bude tim lepe. Konkurence je hnacim motorem.
jo, jenze jde o brand kampane, a tech je na netu furt dost malo. Ve vymenne reklame jde HLAVNE o klik, ktery potazmo zvysi navstevnost vasich stranek. Bohuzel pro solidni lidi, existuji servery (a je jich stale vic, "kdyz to delaj jini tak proc ne ja"), ktere navstevnost zvysuji takrka za kazdou cenu...
Ja osobne jsem proti trikove reklame, jenze nejsem dostatecne aktivni, abych vedl spory treba s časopisem Style (ceské celebrity zaluji.., no to byla uchylarna).
Hlavni problem vidim v tom, ze by musel vzniknout nejaky organizovany spolek ci internetove oddeleni, ktery by posuzoval "trikovost" banneru/reklamy, a uspesne a rychle by vedl soudni pre s provinilci. Samozrejmosti by bylo vydani nejakeho zavazneho sborniku netiquette...