Vlákno názorů k článku Trikové bannery: Marketing na hraně zákona od Alena Urubková - U bannerů se zapomíná na jednu věc -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 3. 2001 12:17

    Alena Urubková (neregistrovaný)
    U bannerů se zapomíná na jednu věc - jejich účinnost se nedá posuzovat jenom podle počtu kliknutí, jde tady také o budování image značky a posílení její znalosti. A o to se trikové bannery šidí. Nehledě na to, že mnohdy banner příliš nekoresponduje s obsahem stránek, na které se po kliknutí uživatel dostane, což může vytvořit negativní postoj uživatele k firmě, která tento "vychytralý" způsob přivádění lidí na své stránky používá.
  • 14. 3. 2001 15:29

    Emil Holes (neregistrovaný)
    Bohužel ne každý si uvědomuje, že za banner je ve výmenném systému zodpovědná především firma, na jejíž stránky banner ukazuje. Pokud je uživatel na stránkách dejme tomu Světa namodro, klikne na banner a zobrazí se mu dialog "Chcete nastavit Centrum.cz jako domovskou stránku" bude nadávat více na Svět na modro než na Centrum. Před několika dny jsem to u přítele zažil. A nadával pěkně sprostě. Na daném webu již na banner nikdy neklikne. Nevím od čeho jsou placeni administrátoři billboardu, jenž takové bannery schvalují, ale pokud toto projde, chci větet co tedy neprojde a od čeho ty lidé chodí do práce. Takové taktiky jsou vrcholem nevkusu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).