Přikláním se k názoru, že trikové bannery ochuzují firmu o povědomí o značce a můžou negativně ovlivnit její image. Osobně jsem se s trikovou reklamou u firem, které na svoji image dbají, často nesetkal. Já osobně jsem pro serióznost a pravdivost. Samozřejmě, že každá reklama musí mít vtip a nápad, není ale potřeba, aby byla zavádějící. Myslím si také, že regulace zveřejňování takových bannerů, ať ze strany provozovatele výměnných systémů nebo jakéhosi regulačního orgánu (to už je naprostý nesmysl), rovněž není potřeba. Trh a zákazník si vybere sám.
Jak racte videt, zakaznik (potazmo trh) si zatim vybiraji trikove bannery, alespon co se kliku tyce...
Ale s tou znackou mate samozrejme recht, jenze pokud uzivatel klikne, zpravidla se mu zobrazi i prislusna stranka, kde bude znacka jeste viditelnejsi (a pripadna negativni reklama muze jeste stale byt povazovana za prospesnou)
Samoregulace trhu je jasna. Trikove bannery se znechuti a vymizi. Jenze ne uplne, vzdy bude nekdo, kdo vic vsadi na klik nez na brand kampan ("zviditelnovani znacky"). Dulezite je, ze pokud bude sam, nebo bude mit jen nekolik malo kolegu, bude tento system USPESNY. A pokud bude negdo uspesny, budou ho ostatni nasledovat, at uz si myslite , ze to je blbost nebo ne. Takova houpacka...minimalne jeste 5-10 let, pak mozna budou vsichni uzivatele dostatecne pouceni a mnoho novych uz v nasich koncinach nebude...
Samozrejme pokud se "VELCI" dohodnou, je mozne trikove bannery zatlacit tak na okraj, ze se sice obcas objevi, ale nikdo uz je nebude nasledovat, jenze vyzaduje to tu dohodu, sorry, ale myslim, ze bez ni to nepude.