Vlákno názorů k článku Trikové bannery nelze považovat za reklamu od Michal Řepásek - :-) No pokud bych povazoval trikovy banner za nahradu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2001 10:11

    Michal Řepásek (neregistrovaný)
    :-)
    No pokud bych povazoval trikovy banner za nahradu vyrobkoveho pak by to byla pravda. Ale musim rici ze trikove bannery vyuzivame k propagaci serveru jako takoveho a tam je pro nas pocet seznameni s nasim serverem take dulezity. Chceme o sobe proste dat vedet.
  • 19. 4. 2001 9:43

    Ondřej Fryc (neregistrovaný)
    Jo jo. Právě jste přiznal, že jste se nechal ovlivnit snem o nejvyšší účinnosti. Internetová reklamní agentura se Vám snaží vsugerovat, že nejvyšší účinnost = nejvyšší CR a vyvolá dojem, že kdo má CR pod 1% je looser. Trikový banner je na světě. Negativní reakce taky.
  • 19. 4. 2001 7:59

    Michal Řepásek (neregistrovaný)
    Myslim ze Vam povedlo vystihnout podstatu.

    Vetsina se tady ohani jak trikove bannery nici vydelky z prodaneho reklamniho prostoru na jejich serverech. A jak by se melo pouzivat jinych banneru, hlevne ne trikovych.

    To je ale nazor nekoho kdo se snazi prodavat reklamni prostor na serveru.

    Muj nazor, jako nazor nekoho kdo prodava ony vyrobky se stotoznuje s tim co jste uvedl "Sell dreams" a k tomu trikove bannery v soucasne dobe patri!
  • 19. 4. 2001 2:12

    Jerry III (neregistrovaný)
    Zda se vsem odpurcum trikovych banneru unika jedna zasadni vec - reklama je urcena k tomu, aby se lide dozvedeli o nejakem produktu. A nejvetsi cilova skupina jakekoli reklamy? Lide co o mych produktech jeste nevedi. Pokud nekdo zna server eva.cz, tak nebude klikat na reklamu na pracky protoze vi kde je najde. Tak proc by klikal na reklamu, ze. Pokud bude lupa delat reklamu tak ja na ni urcit enekliknu protoze o lupe vim a znam jeji produkty (ty co me zajimaji). Cilem reklamy je dat vedet lidem co me nevedi ze existuji. Co prodavam a co delam.

    Dalsi poucka reklamy - Sell dreams. We don't sell the steak, we sell the sizzle. Volne prelozeno - neprodavaj se produkty, prodavaj se sny, prodavaj se pocity, ze kdyz si neco koupim tak budu lepsi nez ostatni. Kdo tady nechce mit ten nejvykonejsi pocitac nebo nejrychlejsi pripojeni k internetu. Kdyz si jdete kupovat auto (ktery potrebujete), koupite to nejlevnejsi nebo nejpraktictejsi? Ne. Prakticka hlediska jdou do kytek, rozhoduje cena, plnost moji penezenky a dream factor. A tohle samozrejme reklamni spolecnosti vedi a proto sou reklamy takove jake jsou, vcetne trikovych banneru.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).