 
To co popisujete používáme, ale je to minimum případů a spíše než že bychom deeplink vůbec neměli je to tím, že dočasně nefunguje. Dostat uživatele dovnitř bookingu je u některých aerolinek neskutečný oříšek a to bez ohledu na affiliate. Naopak, affiliate to spíše usnadňuje tím, že dává k dispozici dokumentovaný a udržovaný návod, jak to udělat. U mnoha aerolinek to totiž není to tom, že nějak poskládám do URL letiště a data ono to funguje - od odesílání formuláře postem až po obskurní číselníky místo kódů letišť nebo další šílenosti, jako třeba počítání měsíců v datech od nuly místo od jedničky...
Pro příklad nemusím chodit daleko - nedávno měl Ryanair na stránkách bug, který částečně znefunkčnil vyhledávací formulář na jejich stránkách a nám znefunkčnil některé deeplinky - uživatele jsme pak posílali raději na homepage, přeci jen je lepší homepage než ruleta 1:1, že to skončí HTTP 500...
 
Tištěné průvodce nepoužíváme vůbec. Různé zdroje - a to včetně webů vydavatelů tištěných průvodců - se používají při prvním kole výběru, kdy se v jedné velké tabulce agregují místa, která jsou kandidáty o zařazení. V druhém kole se vyberou ty, které skutečně zadáme (což je třeba jen polovina) a k nim se doplňuje popisek, fotky, informační zdroje a další údaje. Zde se vychází především z oficiálních webů, pokud nejsou, tak přichází na řadu wiki. U POI uvádíme "Useful resources", které se většinou kryjí se zdroji - viz třeba http://www.tripomatic.com/Ireland/Dublin/Guinness-Storehouse/
- nejsou to přímo zdroje, spíše stránky, na které člověk při zadávání narazil a které se jeví jako užitečné uživateli. Je ale pravděpodobné, že ten kdo to zadával vytvořil 100 znakový popisek POI právě z některého z nich. U menšiny POI máme delší popisky vytvořené přímo místními uživateli - to právě testujeme.
 
V současné chvíli se snažíme pokrývat přímým propojením s aerolinkami zejména Evropu, zbytek je, až na několik výjimek, dostupný pouze přes travel agenty. Bohužel domluva s aerolinkami jen třeba na povolení screenscrapingu (většina jich žádné API ani nemá) trvá přes všechny NDA, smlouvy a další byrokracii i půl roku. Takže aerolinek je v řešení, ale je to běh na dlouhou trať.
Delší období - je to jednak technický problém (u většiny aerolinek je to třeba zjišťovat po jednom dni), jednak také hodně tržní nika. Na sledování dobrých dealů do nějaké destinace máme už starší web myAirDeals.com, připravujeme v tomto směru nicméně i nějaké novinky, zatím je to ale ve fázi přípravy.
Tak to je pěkné, firma takto prezentuje, že odmítá dodržovat české zákony a nepublikuje své účetní uzávěrky v obchodním rejstříku.
Navrhuji všem, kteří nechtějí dodržovat místní zákony, přesun do zahraničí. Nebo - pokud tady chtějí žít a pracovat, tak se smířit se současnou legislativou a zákony dodržovat.
 
Kdyz jsem cestoval po svete, vsiml jsem si, ze dost casto je levnejsi zakoupit letenku primo u lokalniho prodejce napr. v Thajsku. Letenka se stejnou spolecnosti tak byla treba o 50% levnejsi, nez kdyz to clovek koupil primo v Praze. Dostane se k takovym dealum i vas web?
Zkousel jsem, zda mi whichairline.com v tomto pomuze a vypada to, ze ne. Napr. lety Air Asia (coz je celkem znamy low cost) my to do nabidky nedava. Coz je skoda, protoze let BKK->Hanoi s AirAsia - u vas za $289, primo pres Air Asia - $140, tj. polovicka.
Taky me pripada, ze se jeste nikdo nezameril na cestovatele, kteri proste behem nejake dobry (napr. +- mesic) chteji odjet na 30 dni do nejake destinace. Tj. napr. studenti nebo freelanceri nejsou tak vazani fixnim terminem. Nicmene u vsech webu (vcetne vaseho) je nutne zadat datum odletu / priletu. Je to technicky problem, nebo to jeste nikoho nenapadlo?
Děkuji za feedback. Ceny bohužel v některých případech můžou být neaktuální - hlavně u nejlevnějších letenek se velice rychle mění. Na zlepšení pracujeme. Ohledně správného kroku rezervace - i o tomto problému víme, ale u některých aerolinek je to dost náročné provést. Vím, že vás to jako uživatele nezajímá, takže se to snažíme vylepšit, jen je to běh na dlouhou trať. Oproti běžným vyhledávačům nabízíme mnohem lepší ceny, takže i za cenu těchto omezení si myslím, že přinášíme dobrou službu.
Díval jsem na letenky a v první chvíli byl zaujat. Kombinace lowcostů je zajímavá. Ve výsledky jsem byl ale velmi zklamán, když jsem zjistil, že i u normálních letů jde jen o agregátor výsledků, navíc pracující s neaktuálními daty (v případě mnou zkoušeného letu Praha - Madrid se následná cena lišila o cca 1000 Kč). Navíc ne vždy mě hodí do správného kroku rezervace a já pak musím třeba na webu aerolinek projít celým procesem znovu (což je zvláště zážitek, když je to v jazyce, který neovládám).
Osobně tedy dám přednost klasickým letenkovým agenturám, které jsou schopné i u nelowcostových letů nabídnout lepší ceny.
Ještě by to chtělo trochu zacílit tuto nabídku na vybrané komunity zákazníků a to skrze aplikační řešení třetích stran určená právě pro tyto komunity. Například Fitness klub (má někde web a aplikaci pro IPhone a a Android) může mít zájem o zájezdy s pohybovým programem. Klub cyklistů zase o zájezd na kolech se sérií ubytování v hotelech na trase. Senioři budou mít zájem o poznávací zájezdy atp. Principem je tedy propojení služeb a nabídky z tohoto systému do dalších aplikací. Tvůrci aplikací pro komunity to mohou uvítat protože jde o přidanou hodnotu pro jejich řešení a nemusí nic vytvářet a pro tvůrce Tripomatiku jde o rozšíření záběru své služby a hlavně o zacílení nabídky, které zvyšuje efektivitu a tím prodejnost a zisk.