Díval jsem na letenky a v první chvíli byl zaujat. Kombinace lowcostů je zajímavá. Ve výsledky jsem byl ale velmi zklamán, když jsem zjistil, že i u normálních letů jde jen o agregátor výsledků, navíc pracující s neaktuálními daty (v případě mnou zkoušeného letu Praha - Madrid se následná cena lišila o cca 1000 Kč). Navíc ne vždy mě hodí do správného kroku rezervace a já pak musím třeba na webu aerolinek projít celým procesem znovu (což je zvláště zážitek, když je to v jazyce, který neovládám).
Osobně tedy dám přednost klasickým letenkovým agenturám, které jsou schopné i u nelowcostových letů nabídnout lepší ceny.
Děkuji za feedback. Ceny bohužel v některých případech můžou být neaktuální - hlavně u nejlevnějších letenek se velice rychle mění. Na zlepšení pracujeme. Ohledně správného kroku rezervace - i o tomto problému víme, ale u některých aerolinek je to dost náročné provést. Vím, že vás to jako uživatele nezajímá, takže se to snažíme vylepšit, jen je to běh na dlouhou trať. Oproti běžným vyhledávačům nabízíme mnohem lepší ceny, takže i za cenu těchto omezení si myslím, že přinášíme dobrou službu.
To co popisujete používáme, ale je to minimum případů a spíše než že bychom deeplink vůbec neměli je to tím, že dočasně nefunguje. Dostat uživatele dovnitř bookingu je u některých aerolinek neskutečný oříšek a to bez ohledu na affiliate. Naopak, affiliate to spíše usnadňuje tím, že dává k dispozici dokumentovaný a udržovaný návod, jak to udělat. U mnoha aerolinek to totiž není to tom, že nějak poskládám do URL letiště a data ono to funguje - od odesílání formuláře postem až po obskurní číselníky místo kódů letišť nebo další šílenosti, jako třeba počítání měsíců v datech od nuly místo od jedničky...
Pro příklad nemusím chodit daleko - nedávno měl Ryanair na stránkách bug, který částečně znefunkčnil vyhledávací formulář na jejich stránkách a nám znefunkčnil některé deeplinky - uživatele jsme pak posílali raději na homepage, přeci jen je lepší homepage než ruleta 1:1, že to skončí HTTP 500...