Ano, myslim, ze zanedbatelna polozka. Kolik tak asi evropanu cte treba v clanku uvedene Chicago Tribune? A kolik z tech co to ctou jsou pro tamni zadavatele reklamy "cilova skupina"?
Podle mne to klidne muze vychazet tak, ze upravovat system vyjde draz nez kolik se ztrati tou blokaci. Treba vyjde ekonomicky vyhodneji zmeny zavest az s nejakym planovanym upgradem systemu...
Na rozdil od autora clanku si myslim, ze ty americke weby co proste blokly evropske uzivatele pouzily docela rozumny zpusob reseni. Da se predpokladat, ze evropsti uzivatele jsou pro ne docela "zanedbatelna polozka", takze delat kvuli nim nejake vetsi upravy vlastnich systemu je dost neekonomicke, zvlast kdyz nektere veci v GDPR jsou hodne obecne. Takze prisel blok a cekani, co se z toho GDPR vlastne vyvrbi v praxi. Az praxe ukaze, jake reseni je nejjednodussi, tak ho treba pouziji.
P.S.: Proc pro pridani nazoru sem do diskuze musim souhlasit se zpracovanim osobnich udaju?