Snad Ti to dojde na příkladu. V tom největším a nereálným extrémů, každý návštěvník (117mio) navštíví každý blog (108mio) právě jednou. Potom za měsíc bude mít každý blog 117mio návštěv. Těch vašich 1,08 návštěv blogu za měsíc je v případě, že by každý návštěvník mohl navštívit právě jeden blog, což se samozřejmě neděje.
Cit.: Tumblr, (mikro)blogovací síť, má aktuálně něco přes stovku milionů blogů (107.8 milionu podle vlastních údajů) a měsíčně dosahuje celosvětové návštěvnosti 117 milionů návštěvníků (duben, comScore).
Prostým dělením zjistíme, že na jeden blog připadá ohromující počet 1,08 návštěvy měsíčně.
Bulvární titulek vypadá přesně takhle. A radši než čtenářům doporučovat jiné čtivo a snažit se poučovat, bych sklopil uši a přiznal si nemístný titulek. Tedy pokud Vám nejde jen o nahnání ovcí, jako právě blesku. Za mojí reakcí nehledejte nic negativního. Čtu Vás velmi dlouho, předpokládám, že dlouho budu, ale takové titulky mě vážně, u média, jako jste vy, iritují.
Včera si někde přečtu, že yahoo spekuluje nad koupí tumblr a dnes už čtu, že byl koupen, i když s otazníkem. Přesto jsem očekával nějaké nové informace o probíhajícím dealu a místo toho si přečtu v základu jen to, co včera. Že se spekuluje, vyjednává, atd. Opravdu jsou potřeba takové titulky?