bude mene penez na tunel na Bahamy. S tim se akcionari nesmiri a Nohu prodaji - novy majitel bude delat chyby a tim se promicha poradi sledovanosti - a tak se budou vsichni snazit. Dulezita je zamestnanost lidi u nas - coz se s poctem televizi a s mnozstvim vyuzitelnych penez rozhodne zlepsi.
Můj názor je, že pozice Primi je opravdu ohrožena nejen TV Barrandov. Její zkostnatělost a neochota investovat do DVB-T je jasným důkazem, že Prima se brzy nebude mít prima.
Trochu pochybuji o představách kvalitního českého aktivního diváka. Zatím si na placený rodinný kanál netroufl nikdo a přitom je zatím konkurence minimální. Fenomén slůvka "ZADARMO" je, podle mne, pro většinu diváků neodolatelný. Zatím se nemůžeme srovnávat se západní Evropou, kde kupní síla diváka a fakt, že německy či francouzsky mluvícího obyvatelstva je zde mnohokrát více, nevytváří u nás ty správně příznivé podnikatelské podmínky.
Osobně neodsuzuji žádné diváky. Při dnešní nabídce, pro většinu, je možnost výběru alespoň ze tří stanic pořád lepší, než ohrnovat nos nad nabídkou a úrovní komerčních programů a spoléhat se jen na ten veřejnoprávní.
Je otázkou, co by se stalo s Novou, kdyby jí opravdu klesla sledovanost a tím i příjmy za reklamu. Oželeli by bahamští akcionáři, že mají menší zisky a nebo by se nedostávalo peněz na vlastní výrobu a tvorbu? Nedivil bych se té druhé možnosti. Také je otázkou, zda zvýšení počtu TV stanic může u plátců reklam vyvolat další přihození peněz do banku na reklamu a tím i jisté zvýšení cen zboží. Co je pro koncového diváka výhodnější? Připlatit si na pluralitní plnoformátové, nebo naopak úzce cílené vysílání a nebo ušetřit a dívat se jen na plytké telenovely? A jak si to jednotlivé komerční stanice rozdělí mezi sebou nám už může být lhostejné.
To je hezké, ale tech x% z koláče sledovanosti je furt ze stejného základu. Ten základ jsou peníze za reklamu takže víc televizí = rozmělnění financí. Takže v čem to bude vynikající když televize budou mít míň financí?
Já myslím, že bude zcela stačit, když nové televize ukrojí aspoň něco z těch jejich posr.. koláčů sledovanosti! Když to bude 10%, bude to dobré, když 20%, bude to vynikající :-))
..oslovit především aktivního, zejména městského diváka... a konkurovat Primě, není takhle podle jiných zpráv na tom Prima nejhůře? Takže co tím že budu outsiderovy konkurovat dosáhnou?
Řekl bych, že žádná neplacená Česká rodinná televize na území ČR neosloví aktivního diváka. Aktivního diváka podle mne osloví tematická úzce zaměřená TV.
Nebo jinak.
Jak si představujete aktivního diváka?
Kdo je podle vás divákem Nova&Prima ?