TV Barrandov opět „kouzlila“ s logy, upravila identifikátory všech stanic

13. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Barrandov dělal pokusy se svými logy několikrát již v uplynulých letech. Měnil například i velikost své hvězdy, která symbolizuje otevřenost směrem k televizním divákům.

Společnosti Barrandov Televizní Studio a Barrandov Muzika upravily od počátku tohoto týdne velikost všech log svých kanálů, tedy nejen plnoformátové TV Barrandov, ale i jejich tematických klonů – Kina Barrandov, Barrandov Plus a již zmiňované Barrandov Muziky. Logo je nyní opticky menší a není tak výrazné, jako tomu bylo ještě nedávno. Dá se předpokládat, že televize tak reaguje na kritiku, která přikázala k nové podobě identifikátorů a jejich sjednocení od samotných diváků.

MM Influenceři

K TÉMATU: TV Barrandov po necelých dvou letech opět změnila logo, sjednotila identifikátory sta­nic

Barrandov „kouzlil“ se svými logy několikrát již v uplynulých letech. Měnil například i velikost své hvězdy, která symbolizuje otevřenost směrem k televizním divákům, různými směry se posouval i název samotné televize, kdy se chvíli používalo označení TV Barrandov, poté Barrandov a nyní opět TV Barrandov. V uplynulých dnech podobu svých programů upravily mimo jiné i FilmBoxy společnosti SPI International. Do bílé barvy byl zvýrazněn celý název kanálů a zvýraznění se dotkly i barevné rámečky.

Widget obrázku #222710 (přidáno skriptem)
Nová podoba loga TV Barrandov používaná od října 2015

Autor: repro foto TV Barrandov

Podoba loga TV Barrandov používaná od října 2015 do konce minulého týdne

Widget obrázku #227448 (přidáno skriptem)
Aktuálně používaná podoba loga TV Barrandov nasazená od listopadu 2015

Autor: repro foto TV Barrandov

Aktuálně používaná podoba loga TV Barrandov nasazená od listopadu 2015

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).