Pokud to prodava stejna agentura v baliccich (CT+Barrandov), tak to neni primarne namireno proti CT, ale proti Barrandovu - aby neutahl DVB-T a pak je vysoupli z muxu 2 ... a mux 2 a mux 3 si pak konecne rozdeli n@va a prima ... jak proste ... (ale samozrejme CT bez reklam by byla pro n@vu a primu jeste lepsi ... )
Ono se to lehce řekne. Ale není podezřelé, že reklamu na ČT2 a ČT4 připouští i šéfové komerčních lídrů? Třeba sport by se tím v ČT hodně zablokoval. Reklama je totiž součástí vysílacích práv, kdo by tedy prodal práva tomu, kdo v rámci přenosu nemůže vysílat reklamu? To by byla vždy na dobu bloku komerční přestávky černá obrazovka? Přenosy by se musely vysílat jen ze záznamu a elektronika a možná i lidi, by museli zakrývat a rozmazávat reklamy na plotech a stěnách stadionů, na dresech hráčů, na autech a motorkách....???
Souhlasím :-) Nemá to tam co dělat - žije z koncesí. A nějaké úvahy ODSáků že by to tam zůstalo dál atd. nechci ani slyšet. Stejně je to podvod na diváky a koncesionáře, říkejte si kdo chcete co chcete.
Pro Novu s Primou by konec reklamy v ČT znamenalo že zabily dvě mouchy jednou ranou. Jednak by si rozdělili cirka půl miliardy Kč z objemu inzerce co putuje do ČT. A dále by kontrolovali vysoko přes 90% objemu inzerce co putuje do TV. Nezanedbatelný není ani fakt že by připravili Barrandov o možnost společných balíčků inzerce s ČT. Prostě pro Novu s Primou je toto nyní priorita číslo 1, takže se nedivme jejich masáži ve zpravodajství, blábolení jejich ředitelů, ani zvýšené aktivity jejich prima PR fanklubů.
Ten nadpis je na úrovni někde z Blesku nebo nováckých TN.cz
Mimochodem Media master prodává na ČT i product placement, takže by tam v nějaké podobě zústal angažovaný pořád.