Ono se to lehce řekne. Ale není podezřelé, že reklamu na ČT2 a ČT4 připouští i šéfové komerčních lídrů? Třeba sport by se tím v ČT hodně zablokoval. Reklama je totiž součástí vysílacích práv, kdo by tedy prodal práva tomu, kdo v rámci přenosu nemůže vysílat reklamu? To by byla vždy na dobu bloku komerční přestávky černá obrazovka? Přenosy by se musely vysílat jen ze záznamu a elektronika a možná i lidi, by museli zakrývat a rozmazávat reklamy na plotech a stěnách stadionů, na dresech hráčů, na autech a motorkách....???
Souhlasím :-) Nemá to tam co dělat - žije z koncesí. A nějaké úvahy ODSáků že by to tam zůstalo dál atd. nechci ani slyšet. Stejně je to podvod na diváky a koncesionáře, říkejte si kdo chcete co chcete.