S tou hvězdou na konci to působí graficky nešťastně. Logiku by to mělo, kdyby měli logo vpravo a tím by nejdominantnější prvek loga byl na straně. Takhle když je do prostoru, tak to působí dost nešťastně. Jinak souhlasím, že je nesmysl psát u loga informaci, že seldujete "televizi"/"tv"/"chanel"...
Přídomek "TV" je celkem nutný z jednoho důvodu. Pokud není v názvu televize zakomponováno to označení TV, tak to v některých případech opravdu špatně zní (na Lovu, na Zoomu atd.) Jinak ta hvězda není tak špatná, špatné je to, že identy jsou nezměněné od roku 2009 a je nepsané pravidlo, že do 5 let se musí logo nebo znělky vyměnit, protože jinak jsou prostě staré.
Dovolil bych si velmi nesouhlasit.
ad.: Přídomek "TV" je celkem nutný z jednoho důvodu. Pokud není v názvu televize zakomponováno to označení TV, tak to v některých případech opravdu špatně zní (na Lovu, na Zoomu atd.)
Moje reakce: Podle vás je divák zřejmě tvor se sníženou inteligencí a musíte mu říct, že se dívá na televizi a ne na něco jiného.
ad.: Jinak ta hvězda není tak špatná, špatné je to, že identy jsou nezměněné od roku 2009 a je nepsané pravidlo, že do 5 let se musí logo nebo znělky vyměnit, protože jinak jsou prostě staré.
Moje reakce:
Zde si dovolím citovat: ""Jestliže firma začne měnit korporátní identitu, je nejvyšší čas její akcie prodat - dříve, než na nich skutečně proděláte." (prof. Parkinson)". Prostě logo se mění pouze v případě, že se firmě nedaří a chce se distancovat od své minulosti. V opačném případě je neměnné logo dokladem serióznosti a stability.