Ta agentura dodává výsledky na míru akorát Primě, protože Český televizi je to jedno (ta má svoje prachy jistý) a Barrandov je placenej z peněz majitele, takže sledovanost zatím taky moc neřešil. I když dle toho, že chce jít z tohoto měření pryč, to taky o něčem vypovídá. Prostě Palmovka má smůlu, na ty jejich falza už nikdo neskočí.
V zájmu objektivy se samozřejmě musí říct, že se Nova chová stejně, taky si chce nafalšovat co se dá.
Nehledejte v tom bůh ví jaký problém. Většina statistických průzkumů pracuje se vzorkem 600-1000 lidí, který zajišťuje akceptovatelnou přesnost. Pokud děláte průzkum pro republiku, musíte je mít rozložené samozřejmě po celé republice. Pak na Prahu zbyde 90-150 lidí, což je málo. Pro stejnou statistickou chybu za Prahu potřebujete opět 600 lidí. Ale peoplemetrový průzkum není nastaven na průzkum po krajích, ale na průměr za celou republiku.
přijde mi nejzajímavější (cituji) "Chtěli jsme s Metropolí vstoupit do peoplemetrů, ale ukázalo se, že v Praze a středních Čechách je tak málo domácností zapojených do panelu elektronického měření sledovanosti, že by takové výsledky neměly příliš vypovídající hodnotu.."
je otázka, zda z toho lze vyvozovat závěry, ale je s podivem, že 25 % obyvatel soustředěných v Praze a středních Čechách není výrazněji zahrnuto v měření..tím by se dalo vysvětlit i zkreslování údajů o sledovanosti, což bylo milionkráte přetřásano nejen na tomto serveru, o kolik moc by se změnily poměry mezi jednotlivými televizemi, kdyby bylo víc dbáno na Prahu (jeden z nejbohatších regionů Evropské unie s velkým podílem mladých vysokoškolsky vzdělaných a ekonomicky aktivních obyvatel)? možná už by seriály typu ordinace a cesty domů neměly takový úspěch