je to zajimave, jak si kazdej zakladatel mysli, ze vydrzi "do nekonecna" a za par mesicu se potaci v problemech...to si to ti lide neumi realisticky spocitat co kdy kde za kolik ? :-/
tomu se mi nechce verit...takove Ocko si to spocitat umelo,odbelhalo se z DVB-T ale zije dal.
1.) Světovou krizi před 5 lety sotva kdo předvídal. Padla spousta velkých firem, nejen malé televize. Tohle spočítat dopředu nejde.
2.) Óčko má oproti Public náklady na výrobu nula-nula-prd, cena za šíření signálu má u ní v celkových nákladech výrazně vyšší podíl.
3.) Óčko se "odbelhalo" z DVB-T, aby se vzápětí zase přibelhalo, když zjistilo, že mu zásadně klesla sledovanost. Komerční televizi bez sledovanosti nemá smysl provozovat. Těch obchodních modelů u nás zase tolik není. Má-li mít televize obstojný obsah (zajímavý aspoň pro 1% populace) a v dlouhodobém výhledu generovat zisk, musí být buď placená anebo volně v DVB-T. Nezapomínejte na to, že kdo už má možnost satelitního příjmu, na nějaké pidistaničky typu Óčko nebo Public se může zvysoka vykašlat (je tam moc velká komnkurence na to, než aby se na ní někdo koukal). V DVB-T mají Óčko i Public výrazně menší konkurenci a dobře to vědí. To se totiž narozdíl od světové krize poměrně dobře spočítat dá.