Prudce stoupá sledovanost? Kolik že to je? 0,3? Dle ATO: Óčko má 0,3; AMC 0,6; Barrandov dokonce 4,6... Nova Gold 0,7; Nova 2 neuvěřitelných 1,0... To je teda silné prohlášení v tom rozhovoru. Držím palce, ale zatím ty "úspěšné seriály a pořady" na streamu respektive Seznam TV přináší sledovanost spíše na úrovni statistické chyby než že by ze Šídla a spol. sedlo půl republiky na zadek. Není to málo? Asi ten úspěch bude realativní, či jde o skromnost nebo zoufalost. Navíc generace, kterou chtějí oslovit na klasickou podobu TV stanice už tolik nekouká. To nepovažuji úplně za dobrý nápad.
Myslím, že velkou "chybou" je již samotný název stanice - Seznam TV. Kde kdo potom stanici při řazení programů odsune nakonec nebo vymaže, protože právě onen samotný název vyvolá v nezainteresovaných dojem, že se jedná o nějákou doplňkovou službu. Obsahově přitom stanice nabízí s přehledem atraktivnější a "barevnější" program, než např. TV Barrandov.
12. 3. 2020, 10:00 editováno autorem komentáře
jasně, páč pan ředitel nařídil povinně sledovat zaměstnancům a tchýni. Tím vznikl ten neuvěřitelný a prudký nárůst ve sledovanosti... :-D
Já třeba ani nevěděl, že seznam má TV :-D K čemu jako, bulvárních tv je tu už více než dost. Na druhou stranu se není čemu divit, mít vlastní tv je asi moderní. Za chvíli bude bleskTV a to pak budou točky... :-D
S tím názvem plně souhlasím. Nedávno jsem narazil na diskusi pod článkem na téma DVB-T2, z které vypylnul názor, že Seznam TV = Seznam.cz zprávy a tudíž to v "mém seznamu televizí nemá co dělat". Seznam.cz je u mnohých značka spojená se zpravodajstvím, které nemají zrovna dvakrát dobré jméno. Což bylo překvapení i pro mě. Další skupina lidí si stále myslí, že jde o původní obsah Seznam TV, tj. obsah na vyžádání. A třetí skupina si myslí, že jde jen o obsah Streamu a to neberou jako atraktivní. Já vidím problém v původní podobě vysílání - obsah na vyžádání. Poté se přešlo na jakýsi kočkopes, z vysílání nebylo jasné komu je vlastně určeno. Připomínalo to pokus o vymazání mozku mládeži tím jediným správným názorem, ala Milion chvilek, či antiBabiš. Těžko se hledá cesta zpět, když je pohnojen začátek. Seznam těží z názvu vyhledávače, který byl mezi prvními v ČR (stál za houby už od počátku, ale ve školách a školení se to učilo a stále učí, nechápu dodnes důvod, v době Google, dříve byla jednička Yahoo, AltaVista,...). Služby mají podprůměrné pořád. Ale jméno stále žije ze svého jména. Evidentně to jméno ale už nestačí, s čím se nepočítalo. Pejsek vyhledávač je roztomilý, ale asi je to málo. Ale i přesto jim fandím, ať si najdou tu správnou cestu. Není to vůbec jednoduché.