Naštěstí je mezi Google a Windows jeden podstatný rozdíl: u vyhledávačů neexistuje vendor lock-in. Znamená to, že jako uživatel vyhledávače nejste nuceni u něj zůstat v případě, že se vám přestane líbit.
Jakmile začne Google opravdu „zlobit“, přijde někdo jiný, kdo ho dokáže nahradit. U zmíněných Windows je situace opačná – (téměř) všichni na ně nadávají a (téměř) všichni je používají. Protože není tak jednoduché je vyměnit, jako místo Google.com napsat do vyhledávače něco jiného.
Kdyz prestanete pouzivat Office, tak se to Vasich kolegu prilis nedotkne. Budete s tim mit problemy predevsim Vy. Zatimco kolegove vase RTF prectou snadno, vy budete mit problem s jejich DOCy.
Jak jste spravne podotkl, problem neni v operacnim systemu, ale v aplikacich.
S Vasi vetou: "Google má velký podíl na trhu jen proto, že nabízí dobré služby.", nemohu souhlasit slovo "jen" tam proste nepatri.
Microsoft je stejne jako Google globalni korporace a tyhle zviratka se chovaji stejne. Jen je rozdil v trhu, na kterem se pohybuji. Az bude trh s internetovym vyhledavanim stejny jako softwarovy trh, bude se Google chovat stejne jako Microsoft.