Firmu jsem založil a také ji řídím. To je všechno, co ta věta říká.
Mimochodem, co se bavit o tématu a ne o mé firmě. Mě sice váš zájem neskutečně těší, nicméně nic nového mi nepřináší. Kdyby zde lidé více prezentovali příklady, které jsem uvedl, a jak je řeší oni, byl bych šťastnější. :-)
ad 2: druhý příklad není o dělání kompromisu, ale o hledání alternativního řešení.
ad 3: to jsem si samozřejmě myslel sám pro sebe. :-) Uvedu příklad: děláte SEO na slovo "traktor" vedoucí na "pozitivní" stránku s produkty zákazníka (nesmí se tam objevit, že např "traktory jsou špatné"). Chcete dát slovo "traktor" do title, h1, udělat odkazy "traktor" atd. Ale zákazník vám řekne: "Ne, traktor používat nebudeme, maximálně to můžete použít dvakrát v textu. Všude budeme používat označení "náš super výrobek"." Ale při hledání na "traktor" musí být tato stránka podle zákazníka samozřejmě na prvním místě. Budu argumentovat, že pokud chci odvést dobrou práci, musím "traktor" použít. Marketingový ředitel bude tvrdit že "Traktor je zastaralé slovo hodící se pro stroje mnohem nižší než naše - a ještě by si nás lidi pletli se Zetorem. Naše stroje jsou "víceúčelové zemědělské stroje". Chceme, aby naši zákazníci pochopili, že " Oba argumentujeme tím, že se snažíme dělat svoji práci nejlépe. Příklad jsem trochu vyhrotil, aby byl jasnější.
Tuto argumentaci používám proto, aby zákazník pochopil, že chci pro něj to nejlepší.
ad 4.) viz predchozi odpovedi.
ad 5.) jsem vesely clovek a rad se smeju. :-)
ad 6.) je to nejlepsi mozny termin.
ad 7.) co konkretne?
ad 8.) dvojka je, ze zakaznik chce A, vy mu nabizite B, ale jste ochotni udelat A. Ctyrka je: zakaznik chce A, vy mu nabizite B, ale jste schopni vymylet i C.
ad 9.) A jsou spokojeni: http://corikaji.robertnemec.com. :-)
Text je, řekl bych, takový plytký a kostrbatý a nečeský (jakkoliv se s obsahem asi dá veskrze souhlasit).
Pár příkladů, abych byl konkrétní:
...existují celé firmy na monitorování firem
...site
...website
...než-li
..zákazníkovýma očima
Uvedu možná jasnější příklad, na kterém nyní děláme. Jedná se o stavební firmu, která dělá 85 % věcí B2B, ale 15 % B2C. Jenže pro "normální smrtelníky" dělá věci, které firmy naprosto nevyužijí a obráceně. Proto bude být na hlavní stránce rozcestník, protože je nesmyslné nabízet firmám věci, které nevyužijí a naopak.
Samozřejmě, že by všude měla být mapa situ a pokud možno vyhledávání.
Jak jsem napsal do článku, nemyslím si, že musím byt vždy chytřejší než klient nebo koncový uživatel. To ne. :-) Vždy je třeba myslet na koncového uživatele. Dneska v noci jsem už o tom začal psát článek. :-)
O něho jde především a vždy je třeba myslet tak, jak myslí asi on a nabídnout mu to, co potřebuje on.