Vlákno názorů k článku Tvůrci sitů, nenechte se znásilňovat! od Thomsn - tak tenhle komentar presne sedl..o) Navic jestli www.jaroslavsuchy.cz...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 6. 2003 14:28

    Thomsn (neregistrovaný)
    tak tenhle komentar presne sedl..o) Navic jestli www.jaroslavsuchy.cz povazuje za nezdarenejsi prezentaci, tak to fakt upadl...ale dobre mu tak...aspon ubere KDU-CSL nejaky ty procenta jestli to jeste jde..o)
  • 1. 6. 2003 23:05

    Juan Perveres (neregistrovaný)
    ....není médium, které by mě v tomto směru uspokojilo, a tak jsem se rozhodl, že díru na trhu budu muset zaplnit holt sám. ;-)

    a jak to máš s holkama .....
  • 30. 5. 2003 21:14

    David Otoupalík (neregistrovaný)
    Nejsme autory
    ---------------
    www.franklincovey.cz - nejsme autory!
    www.goldskate.cz - nejsme autory!
    www.nabit.cz - nejsme autory!
    www.obchodni-dum.cz - nejsme autory!
    www.ulrychovi.cz - nejsme autory!
    www.antikalfa.cz - nejsme autory!
    www.spacil.cz - nejsme autory!
    www.accomm.cz - nejsme autory!
    www.portal.cz - nejsme autory!
    www.lpp.cz - nejsme autory!
    www.elgar.cz - nejsme autory!

    Nebyl spusten nebo neni odkaz
    ----------------
    RAAL, s.r.o.
    IDEA-IMPO, s. r. o.
    Velehrad 2000

    Jste nejspise autory
    ---------------
    www.byty-v-brne.cz
    www.aschool.cz
    www.popcorn.cz
    www.jaroslavsuchy.cz
    www.cestazmeny.cz
    www.kvreality.cz
    www.juniorklub.cz
    www.christnet.cz

    -------------
    Specificky je www.euroskop.cz, kde mezi autory uvedeni nejste.

    Ať počítám jak počítám, je tam odkaz na osm projektů, které jste evidentně vytvořili. Z toho ani snad tři působí profesionálním dojmem. Ale aspoň, že za to poradenství slušně inkasujete, když webdesign evidentně dělat neumíte. Mimochodem, nikde jsem se Vás neptal, kolik inkasujete a za co, celá tato diskuse má z mého pohledu jediný podtext - zkuste uvést, i přes risk pokuty 100 000 Kč odkaz na stránky, které jste realizovali. Můžete to provést třeba takto:

    Pane Otoupalík, stránky které jsme realizovali Vám uvést nemohu, ale líbí se mi třeba www.xyz.cz ... Co vy na to, zkusíte to? A přestaňte nás tu informovat o tom, jak jste úspěšný, nikoho to nezajímá.
  • 30. 5. 2003 21:08

    Hynek (neregistrovaný)
    Takto "zákazníci objednávají stále další a další věci, pak to svědčí asi o tom, že se jim to vyplatí" bych neargumentoval, to je podle mne jasna snaha smest problem z roviny argumentu do roviny "funguje to".

    Uz jsem videl dost firem, kterym reseni, ktere jsme jim dodali, nic moc nevydelalo a presto dal objednavaji a na druhou stranu firmy, ktere pouzivaji reseni, ktere jim sype penize a jedou na tom celou agendu nic dalsiho neobjednaly, protoze se to "sefovi" nelibilo.

    Ale obecne si myslim, ze clanky pana Nemce vedou v delce polemiky predevsim proto, ze reprezentuji jakesi "bezne" veci, do kterych si kazdy mysli, ze muze mluvit. A take jsou zamereny spise obchodne a desginove nez technicky, coz autor neopomene zduraznit a tim padem vyvolavaji jakousi podvedomou zavist, protoze "kazdy" programator (firma) si mysli, ze kdyz dokaze napsat stejne stranky jako lide pana Nemce, mel by ziskavat i stejne zakazky.
    Ja tomuto zamereni clanku ale pomerne fandim, protoze si myslim ze z stylisticke a odborne urovne Lupy az zas tolik nevybocuji. Nemohou se rovnat s clanky pana Peterky, ale mezi ostatnimi jsou v pohode. A myslim si ze e-commercea Internet je taky hlavne o obchode a ne jen o programovani.

    Ale co, alespon je o cem se bavit ...
  • 30. 5. 2003 21:01

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Nechci být impertinentní, ale v našich referencích jsem našel k této chvíli dvanáct odkazů na webdesign, který jsme vytvořili, z čehož jeden již není funkční a jeden ještě není funkční.

    Webdesign je ale jenom malou částí naší práce. Jestli dělá tak 10 % příjmů, tak je to hodně.

    Nejvíc se platí poradenství - to jsou vážně slušné prachy. :_)

  • 30. 5. 2003 20:56

    David Otoupalík (neregistrovaný)
    Pane Němče, však o to mi jde. Rád bych se na ty desítky referencí podíval, ale bohužel nevím kde. U poloviny nebo více referencí je /nejsme autorem/, takže podívat se můžu leda na výpis z rejstříku domén, kde možná budete uvedeni jako technický správce domény. Jde mi právě o to, co mi sám připomínáte - podívat se na projekty, které jste realizovali. Více než pět jich stěží mohu najít ...
  • 30. 5. 2003 20:51

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Všechny projekty byly dělány s maximem znalostí, které jsme tehdy měli k dispozici. Ano, dělali jsme a děláme chyby. Ale učíme se z nich a postupně své práce vylepšujeme.

    Podívejte se na desítky našich referencích, to vám snad musí stačit. :_) A pokud si zákazníci objednávají stále další a další věci, pak to svědčí asi o tom, že se jim to vyplatí, nemyslíte?
  • 30. 5. 2003 20:47

    David Otoupalík (neregistrovaný)
    ad4 - a která Vaše komerční prezentace (nebo Vámi realizovaná prezentace) vydělává?

    ad 5 - vidíte, a já myslel, že popcorn u nás už moc nejede ...

    ad7 - těším se na novou verzi ...

    ad8 - tím pádem si tuto stránku můžeme defakto z referencí škrtnout. Která reference z Vašich referencí je opravdovou referencí? Která stránka byla dělána ryze profesionálně? Opravdu bych se na ni rád podíval, neb věřím, že aspoň jedna existuje.

    --------------------------

    no comment.
  • 30. 5. 2003 20:30

    Robert Němec (neregistrovaný)
    ad 3.) moje účetní všechno pečlivě hlídá, ke všemu jsem řádně přihlášen a složka Státní správa je plná nejstupidnějších registrací ke všemu možnému i nemožnému. :-(

    ad 4.) cílem je (u komerčních prezentací) vydělávat, ne mít validní kód.

    ad 5.) je rozdíl mezi downloadem programů a stránkou o popcornu. Jinak tu návštěvnost jsem samozřejmě uváděl denní, takže za měsíc je těch visits taky přes 10 000.

    ad 7.) v nové verzi stránek to tak je plánováno.

    ad 8.) byl to pokusný site, de facto zadarmo, slušnou část jsem musel zadotovat z vlastní kapsy.

    U dřívějších referencí, kde jsem to stíhal, jsem uvedena i telefonní čísla a maily, takže stačí napsat maila nebo zvednout telefon a cokoliv ověřit. A zbytek kontaktů lze dohledat a opět ověřit.
  • 30. 5. 2003 20:21

    David Otoupalík (neregistrovaný)
    ad3 - bohužel, obávám se, že v tomto případě je to přesně naopak. Nějakému registru potom bude jedno, že jste neoznámil změnu ve svém podnikání. Takže v tomto případě být Vámi udělám změnu.

    ad4 - jak můžete tvrdit, že "jistý cíl" není nikdy 100% validní? Kupříkladu naše prezentace www.netbackuplite.com/cz/ je plně validní a přesto splňuje stoprocentně náš cíl. Musím upozornit, že nevalidní je pouze kód emerite.cz a newlinxu, který byl z stránek vyčleněn, právě kvůli validnosti. Zkuste si přečíst opravdu kvalitní články na intervalu (http://interval.cz/?idcategory=14&idsubcategory=161), které se týkají validity.

    ad5 - návštěvnost stránek netbackuplite.com v současné době činí kolem desetitisíce zahraničních návštěvníků, jak říkají naše interní statistiky. Pane Němče, pokud se něčím přímo v referencích chlubím, osobně bych to dokladoval ... smysl této informace by poté vzrostl několikanásobně.

    ad6 - a vidíte, právě podle kódu to vypadá, že většina prezentací právě se práve ve frontpage "inkubuje", neb takové hlavičky právě FP produkuje. Ale budiž.

    ad7 - v tom případě by bylo docela logické rozčlenit reference do několika skupin, co říkáte? Bývá to tak obvyklé ...

    ad8 - nedej bože, jak se mohl načítat před rokem, kdy počítače byly na úplně jiné úrovni. Člověk by čekal, že čím starší stránky, tím rychleji se budou s dobou načítat. Leč, jeden myslel ...

    ad9 - tak to chápu, zákazníci, kteří se za sebe stydí (a za svůj portál, prezentaci, atd.) opravdu potřebují takové smlouvy.

    ad10 - nikde.

    ad11 - jsem rád, že jste úspěšní.

    -------------------------------------------------------

    Ano, už jsem četl. Laik se diví, odborník žasne. Kdo ví, čemu má člověk na těch stránkách věřit, když každý profesionál na českém internetu ví, že ty stránky nefungují.
  • 30. 5. 2003 19:53

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Vážený pane Otoupalíku,

    1. vytvořili design a strukturu Euroskopu. Engine a správu má na starosti ecommerce.cz. Jsme jednak subdodavatele (neco nam plati ecommerce.cz), jednak primi dodavatele (neco plati primo MZV).
    2. Marek Moškoř žádný živnostenský list nemá (nebo aspoň ještě před měsícem, kdy jsme se o tom bavili, neměl), natož na specializovaný obchod. Pokud vás Marek zajímá víc, podívejte se na http://www.marek.moskor.com.
    3. Mám uzavřené řádné zaměstnanecké smlouvy. Že to nějaký registr nemá v pořádku, za to já nemohu.
    4. 100 % validní prezentace nemá většinou smysl. Stránky jsou od toho, aby plnily jistý cíl, který nikdy není "HTML 100 % Valid". Zrovna včera jsem říkal Markovi, že tráví moc času u validizace kódu jedné komerční prezentace.
    5. U Popcornu máme samozřejmě k dispozici interní statistiky přímo ze serveru. Návstěvnost je nyní něco kolem 400 visits denne.
    6. www.jaroslavsuchy.cz povazuji z graficke stranky jako jedny z nasich nejhezcich. Rozhodne nepouzivame FrontPage.
    7. Zakaznikum neposkytujeme jenom webdesign, takze kdyz na ne uvadime odkaz, pisi to tam proto, aby si nekdo nemyslel, ze jsme to vytvorili.
    8. www.juniorklub.cz - ano, to ten je rok a neco stary a nacita se na pomalejsich pocitacich pomaleji.
    9. Zakazniky vzdy chranim a pokud si preji neprozrazovat identitu, nebudu ji prozrazovat. Kazdemu zakaznikovi nabizime smlouvu o mlcenlivosti a kdybych zde neco rekl, mohu si pripravit 100 000 Kc.
    10. Kde lzu?
    11. No, mame prace, ze nevim, co driv. Takze nekdo si nas holt vybral.

    A propo, uz jste cetl, co o nas rikaji nasi zakaznici: http://corikaji.robertnemec.com/ :-). Na tom mi predevsim zalezi. A to jsem nevytahl ty reference jeste ode vsech. :-(

  • 30. 5. 2003 19:48

    pavel (neregistrovaný)
    hehe

    me se libi v kodu vami uvedene stranky juniorclub... tenhle comment:

    <!-- START tabulka PTEJTE SE v NS4 dela problemy - rozhazuje celou stranku - nevim co s tim :-(-->

    ten nemec mi zacina byt sympatickej :)))
  • 30. 5. 2003 19:08

    David Otoupalík (neregistrovaný)
    Vážení pane Němče,
    sledovat Vaše příspěvky je mnohdy zajímavější než leckteré vydání Dilberta v MF DNES. Opravdu jste si sám jist, že mluvíte o své vlastní zkušenosti nebo lépe řečeno, o své vlastní "firmě"?

    Dlouho tu čteme, jak Vaše "firma" získala či dokončila zakázku XYZ pro osobu, firmu či politika, ale bohužel nemůžete říci kterého, neb dle Vašeho webu: "Uvedeni jsou pouze klienti, kteří souhlasili se zveřejněním." Dobře, beru to, ale stačil jsem se podívat na pár Vaší "firmou" realizovaných webů uvedených v referencích. Ostatně, reference už od svého významu slouží tomu, aby "referovali". Tak jsem se podíval, o čem vaše reference informují.

    --------- www.euroskop.cz ---------

    první zakázka:
    návrh struktury pro server pro kampaň na referendum o vstupu ČR do EU
    (březen 2003)

    druhá zakázka:
    vytvoření nového designu EUROSKOPu
    (březen 2003)

    třetá zakázka:
    konzultační práce
    (březen až červen 2003)

    -----------------------------------
    Z toho by mělo vyplývat, že jste realizovali server www.euroskop.cz, včetně grafického zpracování a provozu. Leč samotný server euroskop.cz mluví o něčem jiném. Firma ecommerce.cz sídlí v Brně, je tedy možné, že byste server euroskop.cz připravili formou subdodávky, ale to je nepravděpodobné vzhledem k tomu, že sama firma ecommerce.cz se zabývá webdesignem a nejspíše má svůj tým pracovníků.

    -------- výtažek ze zápatí serveru euroskop.cz --------
    EUROSKOP připravuje ve spolupráci s MZV společnost ecommerce.cz, a. s., která server provozuje a realizuje grafickou a technickou stránku a propagaci serveru.

    -------------- www.byty-v-brne.cz ----------
    Zajimavy server, ktery jako jeden z mala i nejak vypada (podle meho nazoru). V HTML kodu se chlubi HTML 4.0 specifikaci, ale validni rozhodne neni. Obsahuje asi dvacitku chyb a protoze se jedna o projekt realizovany v unoru breznu 2003, predpokladal bych, ze jiz tyto standardy dodrzujete. No, chyba lavky. Mimochodem, samotnym realizatorem podle informaci v kodu je Marek Moškoř, který podle obchodního rejsříku provozuje "Specializovaný maloobchod". No, budiž. Jestli u Vás podniká, tak asi ne na živnostenský list. A vzhledem k tomu, že Vy, Roberte, podle stejného rejstříku nemáte jediného zaměstnance, asi mu dáváte peníze na ruku a nebo pro Vás dělá zcela zdarma :-)

    ------------ http://www.aschool.cz/ ----------
    Zajímavá prezentace, která opět není validní a má stejného autora jako výše uvedená.

    ----------- www.popcorn.cz ----------
    Tady jen vypíchnutí jednoho faktu, uvedeného na Vašich stránkách.

    Aby byl server Popcorn.cz ještě více navštěvován, rozhodli jsme se spolu se zákazníkem jej vhodně zaregistrovat ve vyhledávačích.

    "S minimálními náklady jsme dosáhli toho, že návštěvnost stoupla o několik set procent a dnes chodí na Popcorn.cz několik set lidí denně. "
    -> Pokud návštěvnost stoupla o několikset procent na dnešních několikset návštěvníků, to na ten server ze začátku chodilo deset lidí? A kde dohledáme, že tam teď chodí tolik lidí? btw -

    ------------------- http://www.juniorklub.cz/jaroslavsuchy/home/ --------------
    --------------
    Stránky jakoby vylezly z frontpage, akorát s odděleným označením tohoto WYSIWYG editoru. Potom asi upraveny.

    -----------------
    Další reference asi nemá smysl komentovat, u mnohých označení "nejsme autory" svědčí za vše. Oj, nemohu si pomoci, ale kde můžu tedy navštívit OPRAVDU KVALITNÍ A PROFESIONÁLNÍ STRÁNKY z dílny vaší "firmy", za které se nestydíte, u kterých můžete uvést, že jste autory a které budou v dnešním trendu? Neskutečně pomalé načítání a scrolling u stránek http://www.juniorklub.cz není také nic, co by svědčilo o profesionalitě Vaší firmy.

    A když jsme u toho, někde jsem myslím od vás četl (ale nejsem si jist), že jste dělali stránky politikům, ale nejste uvedeni u autorů. Valná většina z českých vrcholových politiků má autra uvedeno, buď přímo nebo nepřímo.

    Pane Němče, uveďte mi, prosím, odkaz na stránku, vytvořenou Vaší firmou, která je profesionální, ovšem kterou nemáte uvedenou v referencích. Klidně i soukromě do mailu, prosím. Takto jako reference musím brát pouze odkazy uvedené na Vašich stránkách (ano, celý český profesionální internet ví, že je špatná a zobrazuje se špatně), neb k žádným dalším se nedostanu. Osobně bych Vás jako dodavatelskou firmu internetové prezentace nikdy nedoporučil, pokud nepřestanete lhát, mlžit a hrát si na něco, co nejste. Jste trapný.

    Díky za přečtení tohoto komentáře, ale lži, mystifikace a nesmysly produkované panem Němcem docházejí vrcholu. Lupo, ty se vzpamatuj a přestaň otiskovat jednostranné PR články, které navíc (a shoduje se s tím více přispěvovatelů v konetářích nejen tohoto článku), nemají valnou úroveň. Děkuji!
  • 30. 5. 2003 18:26

    Michal Šamánek (neregistrovaný)
    Dobrý den ve spolek!

    Naprosto souhlasím s názorem "jirkas@centrum.cz" ... takto se neznemožňuje jen CEO Robert Němec, ale celá Lupa, která takový ksindl klidně otiskne. Jen doufám, že na Lupu stále chodí spíše "profesionálové", kteří mají hned jasno, která bije.

    Na stránkách "poradenské a vývojářské firmy" se na mne pod logem RobertNemec.com usmívá padesátiletý manažer (či konzulant?), který navozuje dojem serióznosti firmy ... no stačí se mrknout do IS Masarykovy univerzity a vidíme, že CEO vypadá docela jinak.

    Profesionál je podle mne ten, který dokáže najít řešení vyhovující zákazníkovi a zároveň si přitom udržet svou "pověst". Pokud si nám p. Němec stěžuje, jak musí pořád kličkovat v zakázkách a jak div jednou zákazníka nevyrazil ... pardon, ale není chyba někde jinde?

    Přeji příjemný den a proboha už ne další takové články od CEO Němce!
  • 30. 5. 2003 18:06

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Na "já" a "moje firma" si budu dávat pozor. Jde ale o to, že píšu hodně ze své vlastní zkušenosti. Nechci se za nikoho skrývat ("Kotler říka že..."), ale říkám věci tak, jak jsem je zažil a jak o nich uvažuji (já :-)).

    Opravdu nejsem technolog. Technologie je jenom prostředek. Jestli máte stránky v PHP nebo ASP je naprosto putna. Hlavní je, aby vám vydělávaly.

    Nechci psát technické články. Mám tajný záměr :-) vrátit LUPU tam, kde byla před mnoha lety, kdy psala hodně o e-businessu a e-commerce jako takové. Na českém netu není médium, které by mě v tomto směru uspokojilo, a tak jsem se rozhodl, že díru na trhu budu muset zaplnit holt sám. ;-)
  • 30. 5. 2003 17:48

    antidocekal (neregistrovaný)
    jj. souhlas

    jenom prosim, Jirko, kdyz nekoho oslovujete, pouzivejte 5. pad a jmena SKLONUJTE!!! vypada to pak lip a ukazujte to jisty jazykovy cit.

    taky vam nerikam "vazeny pane Jirka".

    (konzultace je taky zadarmo..)
  • 30. 5. 2003 17:47

    Hynek (neregistrovaný)
    Jen par pripominek:

    To ze je ve vsech clancich pana Nemce pouzivano neustale "ja, moje firma, ..." muze vypovidat bud o jeho neustale snaze o zviditelneni(1) nebo o tom, ze se snazi psat veci, o kterych neco vi, ktere si zazil(2). Ktera interpretace je spravna, vi pouze on sam a my se muzeme pouze dohadovat.

    Co se tyce toho, cemu by mel clovek, majitel "firmy" a navrhar internetovych prezentaci, rozumet, tak si opravdu nemyslim, ze je to grafika ci znalost html. Je to spise o znalosti zpusobu prace ci technologii, ktere (znalosti) umozni vytvorit internetovou prezentaci tak, aby pomohla zadavateli dosahnout jeho cilu.

    Clanky pana Nemce, ktere se zde na Lupe v posledni dobe vyrojily, mi sice prijdou trochu odborne pod urovni ostatnich clanku, ale na druhou stranu jsou prinosem v tom, ze mluvi o beznych vecech a beznych obchodnich problemech, se kterymi se setkavam, a ne o vzdalenych technologickych budoucnostech ci projektech.

    Takze podle mne, trochu dopilovat stylisticky (sekretarka), mene zminovat sam sebe a prece jenom trochu vice genralizovat a bude to OK. :-)))
  • 30. 5. 2003 16:11

    jirka (neregistrovaný)
    Pane Nemec,
    takhle se profesne znemoznit je snad tou nejvetsi nocni murou vsech, kteri aspon trochu necemu rozumi.

    Doufam ze se z toho poucite a dojde Vam, ze kvantita neni kvalita, prestanete psat tyto a dalsi NEPOTREBNE clanky, ktere slouzi JENOM k Vasemu zviditelneni a vsem trosku myslicim lidem to je naprosto jasne. Zkuste si spocitat kolikrat se ve vasich vyplodech objevuji slova "ja, my, moje firma".

    Nechapu lidi z lupy, ze takove sracky [prominte to slovo, ale lepe to nazvat nelze] publikuji. Vzdyt je to trapne. Kolik Vam p. Nemec plati za to aby si sem to PR mohl dat. Jenom sem nepiste ze mu za to platite - protoze pak bez cela lupo do prdele! [sorry znova]

    A pane Nemec, jak uz kdosi podotkl, prestante pouzivat ty smajliky za kazdou vetou, vypadate jako nejaky infantilni blbecek.

    Hrajete si na profika, CEO [zivnostnik a CEO - hehe, kdo to kdy videl, to jste si fakt ujel] a na druhou stranu zde [v diskuzich v jinych clancich lupy] napisete, ze nerozumite grafice, html, a vlastne skoro nicemu o cem tvorba webu je. Opet neuveritelne trapne.

    Snad by jste mohl mit nejake informace o psychologii - tak snad vymyslete trosku lepsi firemni strategii pro Vas byznis nez se zviditelnovat za kazdou cenu.

    Zkuste si sesumirovat cemu rozumite a venujte se tomu. Jeste to neni uplne ztraceno. Tato konzultace je pro Vas pane Nemec zdarma.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).