ad 2: druhý příklad není o dělání kompromisu, ale o hledání alternativního řešení.
ad 3: to jsem si samozřejmě myslel sám pro sebe. :-) Uvedu příklad: děláte SEO na slovo "traktor" vedoucí na "pozitivní" stránku s produkty zákazníka (nesmí se tam objevit, že např "traktory jsou špatné"). Chcete dát slovo "traktor" do title, h1, udělat odkazy "traktor" atd. Ale zákazník vám řekne: "Ne, traktor používat nebudeme, maximálně to můžete použít dvakrát v textu. Všude budeme používat označení "náš super výrobek"." Ale při hledání na "traktor" musí být tato stránka podle zákazníka samozřejmě na prvním místě. Budu argumentovat, že pokud chci odvést dobrou práci, musím "traktor" použít. Marketingový ředitel bude tvrdit že "Traktor je zastaralé slovo hodící se pro stroje mnohem nižší než naše - a ještě by si nás lidi pletli se Zetorem. Naše stroje jsou "víceúčelové zemědělské stroje". Chceme, aby naši zákazníci pochopili, že " Oba argumentujeme tím, že se snažíme dělat svoji práci nejlépe. Příklad jsem trochu vyhrotil, aby byl jasnější.
Tuto argumentaci používám proto, aby zákazník pochopil, že chci pro něj to nejlepší.
ad 4.) viz predchozi odpovedi.
ad 5.) jsem vesely clovek a rad se smeju. :-)
ad 6.) je to nejlepsi mozny termin.
ad 7.) co konkretne?
ad 8.) dvojka je, ze zakaznik chce A, vy mu nabizite B, ale jste ochotni udelat A. Ctyrka je: zakaznik chce A, vy mu nabizite B, ale jste schopni vymylet i C.
ad 9.) A jsou spokojeni: http://corikaji.robertnemec.com. :-)