včera jsme seděli v jedné lepší restauraci na břehu a na uvolněné místo se začal cpát neměc (je tam fronta tak na 5-10 minut čekání na stůl).
Jinej člověk se proti tomu ohradil, ten první se začal vztekat nicméně využil nabídky jiného němce a sedl si po něm Přišel pinkl dal tam cedulku rezervace a čekal že odejde (i mu to řekl) něměc že nikam nepujde že je "gaste" a zůstane sedět. Přišel manager řekl mu že stůl muže užívat jak dlouho chce a nikdo ho nebude obsluhovat. Vydržel asi 5 minut než změkl a nasraně odešel i s manželkou.
Personalu to imho bylo jedno ale bylo třeba ukázat těm čekajícím že tam nečekají jako trubky nez zastání.
Nikoliv, nemusí to ani poslouchat, ani se usmívat, ani jim za to děkovat. Ale nemá se chovat jak ublíženej debílek, a dotyčnýho vyhodit. Třeba mohl jen říct: "A proč tedy tady ještě sedíte?" Místo: "Já jsem ó nejvyšší pingl, tady mám na telefonu ó nejvyššího manyžera, a on, jako šéf světa, kterýho musíte poslouchat, vám chce říct, abyste vypadla, protože fuj fuj, psát kritický názory na ó pána majitele v kravatě, to se přece nedělá."
Však ať se každý demokraticky vyjádří :-) Ale musí počítat s tím, že ostatní mají také své práva... Takže ona se může vyjádřit a oni ji mohou neobsloužit :-).
Líbí se mi jak si někteří lidé představují pod "svobodou slova", že mohou každému nadávat, kritizovat bůhvíco a ten druhý má povinost stát, poslouchat to, usmívat se a děkovat jim za to :-D
Jasně, že měla odejít, a možná se k tomu i chystala, kdyby jí neobtěžoval ten pingl s telefonem nějakýho "jájsempánatysinicporoučímtišpíno" hejska. Měla mu říct, že si nechce zasmradit ruku, a měla vypadnout, to je fakt.
Ale chudáčci malý, poškozený. Až bych se nad tim manyžerem telefonujícím rozbrečel. Přece názory musej bejt jen správný a dobrý, jinak to není ta správná demokracie.
Z takovejch názorů se mi chce blejt.